تدریس مجازی زبان انگلیسی متوسطه در شاهرود

کلاس تدریس مجازی زبان انگلیسی ویژه مقطع متوسطه اول در شهرستان شاهرود برگزار میگردد . کتاب شامل بخش های جذابی از جمله کلمات مکالمه گرامر و ریدینگ تعدادی نمونه سوال و تمرین است که ما در قالب تصاویر و ویدیوهای مختلف به آموزش اصولی و مفهومی آنها میپردازیم . هدف ما فهم سریع روان و راحت تر مطالب است و میخواهیم با استفاده از روش های نوین و بروز در دانش آموزان علاقه ایجاد کنیم تا مبادا باعث دلسردی دلزدگی یا حتی کنار گذاشتن زبان شوند .

تدریس مجازی زبان انگلیسی متوسطه در شاهرود

فراموش نکنید که شما آینده ساز کشور هستید و یادگیری انگلیسی یا دوزبانه شدن میتواند تاثیر بسیار زیادی در شغل تحصیل درآمد زندگی و رفاه شما داشته باشد . به شما پبشنهاد میکنیم که آموختن زبان را برای شب امتحان نزارید و این را بدانید هیچ کاری راحت تر از درس خواندن نیست پس بیایید دانش خود را قوی کنید و اگر میخواهید با بهترین روش سرعت از کیفیت بالا برخوردار شوید در کلاس آنلاین ما ثبت نام کنید .

خیلی ها به خاطر نداشتن معلم خوب یا هر دلیل دیگری از درس زبان متنفر شده اند ولی اگر آموزش های جذاب و قوی ما رو ببینید به راحتی یاد میگیرید و علاقه مند میشوید . بنابراین با ساده ترین روش های آشنا شوید و عملکرد مثبت خود را در کلاس و امتحان پایان ترم مشاهده نمایید .

ما اطلاعاتی در مورد تشابهات و اختلافات بین فرهنگ زبان مادری و خارجی در اختیار دانش آموزان قرار میدهیم زیرا بسیاری از آنها علاقه مند هستند که با شیوه زندگی مردم انگلیسی زبان آشنا شوند . یکی از دلایل اختصاص دادن انرژی و سرمایه فراوان به فراگیری این است که در دنیای امروز زبان بین المللی و میانجی میباشد .

از مهمترین مقاصدمان ایجاد ارتباط با کشورهای دنیا توانمندسازی این عزیزان جهت برطرف نمودن نیازهای احتمالی خود در آینده است که در بسیاری از موارد مستلزم آشنایی دانش پژوهان با فرهنگ مردم گویشور آن زبان میباشد از دیگر فعالیت ها میتوان به آگاه ساختن زبان آموزان با نقش کاربردی انگلیسی در دنیای معاصر اشاره کرد زیرا افراد با آگاهی یافتن از نقش و کاربرد زبان در زندگی خود انگیزه درونی بیشتری برای یادگری خواهند داشت .

موفقیت شما آرزوی ماست .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *