تدریس زبان انگلیسی متوسطه در شاهرود

با برگزاری کلاس مجازی تدریس زبان انگلیسی در شهرستان شاهرود دانش آموزان دوره متوسطه دوم میتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند . در این کلاس شرایطی برای زبان آموز فراهم شده است تا پیشرفت در تمامی جنبه های انگلیسی از دستور زبان واژگان گرفته تا مهارت های شنیداری گفتاری نوشتاری و خواندن حاصل شود . مقرون به صرفه بودن انعطاف پذیری به لحاظ زمان برنامه ریزی ساده تر و استفاده از بهترین روش ها دلایلی هستند که این عزیزان میتوانند شرکت کنند و استفاده مفید را از کلاس ببرند . همچنین تلاش شده است تا با ارائه ی موضوعات متنوع در قالب درس ، انگلیسی را آموزش دهیم . تمام سعی ما بر این است که بهترین راه ها را در اختیار شما بگذاریم .

تدریس زبان انگلیسی متوسطه در شاهرود

ما با استفاده از روش های متفاوت مانند پخش ویدیوهای مختلف جهت یادگیری مکالمه و آشنا شدن با عبارات و اصطلاحات استفاده از داستان های کوتاه برای تقویت ریدینگ و افزایش دانش واژگان تلاش نمودیم که دوستان بتوانند مهارت های درک لیستنیگ و به کمک آن اسپکینگ را افزایش و بهبود بخشند . از ویژگی های مثبت کلاس این است که شما را از فراگیری سنتی روش های قدیمی و خسته کننده که در اکثر مدارس استفاده میشود ، رها میکند .

اگر زبان را یاد میگیرید تا علاوه بر هنگام انجام فعالیت در کلاس و دریافت بهترین نمره ی امتحان ، فرصت های بهتر شغلی تحصیلات درآمد و در کل زندگی بهتری داشته باشید خود را به آن متعهد کنید و از این موقعیت عالی نهایت استفاده را ببرید . ما با ارائه ی کلیه مفاهیم کتاب به شیوه ای جذاب و دلنشین شما را به مطالعه هرچه بیشتر تشویق میکنیم .

در هر سطحی که هستید اجازه ندهید محدودیت های زبانی مانع پیشرفت در دنیای امروزتان شود . زیرا یکی از پرمخاطب ترین و کاربردی ترین امر در جهان است . از این طریق است که ما میتوانیم دروازه ی جدیدی از ارتباط را به روی شما باز کنیم . برنامه ریزی دقیق و هدف محور ما به شما کمک میکند خیلی راحت با صرف مناسب ترین هزینه به آنچه که مدنظرتان است برسید . با ما همراه باشید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *