کلاس خصوصی زبان کنکور در سمنان

چگونه میتوانیم به درصد دلخواه در درس زبان انگلیسی برسیم این سؤال خیلی از داوطلبان کنکور است و حتی میتواند شامل کسانی شود که دوست دارند به نتیجه دلخواه برسند اما یا انگیزه کافی ندارند و یا از تکنیک های تست زنی آگاه نیستند . در ابتدا دو قانون جدی را در نظر بگیرید و آن این است که در این مسیر نباید خسته شوید چون برداشتن قدم اول سخت ترین کار است دوم به روش و راهکارهایی را که به شما میگوییم اطمینان و کاملا پایبند باشید . بنابراین ما کلاس خصوصی را به صورت مجازی در شهرستان سمنان برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانیم از این راه عواملی را که سد راه پیشرفتتان شده است را از سر راه خود بردارید و به راحتی بدون استرس همچنین با مدیریت کردن وقت خود به آن نتیجه ای که مدنظرتان است برسید .

کلاس خصوصی زبان کنکور در سمنان

یکی از بخش هایی که در زبان انگلیسی باید بیاموزید لغت ها هستند که ما شیوه های به خاطر سپردن لغات با مترادف آنها به شما میاموزیم زیرا داشتن دامنه ی وسیعی از واژگان میتواند در سایر قسمت ها از جمله درک مطلب کمکتان کند . در حقیقت راهکارهای ما موجب میشود تا واژه ها به مدت بیشتری در ذهن شما بماند و در آزمون ها دچار مشکل یا فراموشی نشوید .

اما نحوه مطالعه گرامر ما تمامی گرامرهای کتاب درسی پایه دهم یازدهم و دوازدهم را با شما کار میکنیم و مثال ها و تست های متفاوتی را برایتان میاوریم تا تسلط کافی را پیدا کنید . پارت Grammar یکی از آسان ترین قسمت ها در آزمون است زیرا زمانی که شما همه ی گرامر را به صورت جداگانه یادداشت کنید و مثالی از آنها داشته باشید یادگیری آن بسیار آسان میشود .

اما در قسمت کلوز تست و درک مطلب با توجه به بودجه بندی زبان باید به این سؤالات توجه زیادی داشته باشند زیرا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ولی اکثر داوطلبان با مشکلات زیادی در این پارت روبرو هستند که ما راه هایی را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آنها به پرسش ها بهترین پاسخ ها را بدهید .

اما بحث آخر ما در رابطه با مدیریت زمان است که از مهمترین کارهایی است که هر داوطلب کنکور سراسری باید آن را در نظر بگیرد که در جلسه به خوبی بتواند از عهده ی آن بربیاید تا سؤالی نباشد که در اثر کمبود وقت موفق به پاسخگویی آن نشده باشد .برای رسیدن به اهداف بزرگ مسلما باید تلاشی در حد و اندازه های همان هدف داشته باشیم . پس همانقدرتلاش مناسبی انجام دهید که نتیجه فوق العاده ای در بر خواهد داشت و موفقیت های خوبی را نصیبتان خواهد کرد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *