آموزش زبان در سمنان و شهرهای اطراف

دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کسانی مناسب است که مایل هستند در تمام طول یادگیری با استاد در تعامل باشند و چون همه ی وقت به یک نفر اختصاص پیدا میکند یادگیری با کیفیت بسیار بالاتری حاصل میشود و حتی زمان کمتری نیاز است بنابراین ما این کلاس را در بخش سمنان و شهرهای اطراف به صورت آنلاین برگزار میکنیم .

آموزش زبان در سمنان و شهرهای اطراف

اینجا زبان آموز در هر 4 مهارت به سطح بالایی میرسد و پس از پایان دوره کاملا بی نیاز از هر کلاس خواهد بود . تدریس خصوصی انگلیسی از آنجا که میتواند در مدت زمان بسیار کم علاقه مندان را برای اهداف خود آماده نماید یکی از موثرترین راه هاست و از طرفی انعطاف پذیری بسیار زیادی وجود دارد . زبان آموزان میتوانند از بروزترین روش های تدریس در دنیا که محومریت آن مکالمه است برخوردار شوند و توانایی های گفتاری و نوشتاری خود را از طریق خواندن و شنیدن بهبود بخشند .

همچنین منابع آموزشی متناسب با هدف کلاس به طور مداوم اصلاح و بروزرسانی میشوند تا بهترین ورودی ممکن در اختیار دانش پژوه قرار بگیرد . انجام فعالیت های متنوع و پویا که طراوت و عدم یکنواختی را به وجود میاورد . ارتباط مستمر و قطع نشدنی دانش پذیر با استاد حتی در ساعات غیر کلاسی از ویژگی های آن محسوب میشود .

همانطور که میدانید توان مکالمه و شنیداری از مهمترین نیازهای هر فرد با هر هدفی بوده سالهاست شاهد آن بوده ایم که در دوره های آموزشی موسسات مختلف محقق شده است و بعضا موجب سرخوردگی افراد از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی گردیده است . بنابراین با حضور موثر و مفید شاهد یک معجزه در مکالمه انگلیسی خود خواهید بود .

علت آن پیروی از سیستم صحیح و استاندارد است که باعث میشود این عزیزان به طور واقعی همچون افراد بومی آمریکایی صحبت کنند . با توجه به رابطه تنگاتنگ قدرت دیالوگ و شنیدار میتواند لیستنینگ شما به طرز چشمگیری پیشرفت کند . این به معنی عدم توجه به سایر مهارت ها یعنی خواندن و نوشتن نیست در این کلاس مهارت ها با تاثیر خاص بر بخش گفتار و شنیدار ارتقا میابند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *