تدریس زبان انگلیسی برای کنکور در سمنان

اگر برای کنکور زبان انگلیسی در حال مطالعه هستید یا در حال آمادگی برای هر رشته ی دیگری میباشید و نیاز به آموزش دارید پیشنهاد میکنیم که در کلاس تدریس مجازی کل استان های سمنان و ساری شرکت کنید تا بتوانید اصول و تکنیک های آن را یاد بگیرید . اولین و مهمترین منبع برای زبان آزمون کتاب های درسی است که به شما میاموزیم که چگونه میتوانید بر لغات گرامر و متن های کتاب تسلط کافی را پیدا کنید . ما به گونه ای برنامه ریزی میکنیم که روزانه حداقل یک متن را بررسی کنید همچنین دایره لغاتتان را به گونه ای آموزش میدهیم که به راحتی در آزمون از عهده ی پاسخگویی به سوالات برمیایید .

تدریس زبان انگلیسی برای کنکور در سمنان

علاوه بر آن در کتاب کار درسی نمونه سوالات سالهای اخیر که منبع بسیار غنی و کلیدی برای شما محسوب میشود ، کار میکنیم . همیشه همه شما داوطلبان کنکوری رویاهایی دارید که در این رویاها شما بهترین و در درس هایتان موفق هستید . اما دوستان عزیز تا به حال فکر کرده اید که چرا فقط باید یک رویا بماند .

اکثر دانش آموزان در درس زبان و تست زنی آن مشکل دارند این موضوع را ما نمیگوییم آمار میگوید . شاید هم این سوال خیلی از شما باشد که تکنیک های تست زنی زبان به چه صورت میباشد . عزیزان این مژده را به شما میدهیم که به آسانی میتوانید این آرزو را به واقعیت تبدیل کنید و با حضور موثر و مفید خود میتوانید خودتان را به درجه خیلی بالایی از این درس برسانید نیازی نیست که حتما تو این مبحث خاص باشید.

همین که بتوانید راهکارهایی را که در اختیارتان میگذاریم خوب یاد بگیرید شک نکنید که درصد بالایی بالایی را از آن خودتان خواهید کرد . مهم نیست در چه سطحی هستید از همین حالا شروع کنید روزی فقط 10 کلمه را یاد بگیرید . اگر دقت کرده باشید گفته شد که بیاموزید نه اینکه حفظ کنید .

بنابراین ما روش هایی را به شما یاد میدهیم که بتوانید به راحتی لغات را فرا گیرید که باعث میشود هیچوقت از ذهنتان بیرون نرود . مشکل دیگری که زبان آموزان دارند در برخورد با درک مطلب و کلوز تست است که تنها راه حل آن دانستن قواعد دستوری و کلمات است .

در حقیقت اگر vocab و grammar را به شیوه ای که ما تدریس میکنیم ، بیاموزید دیگر هیچ چیزی وجود ندارد که برایتان جدید باشد . نکته ی آخری که حائز اهمیت است ، مدیریت زمان است که راهکارهایی را یاد میگیرید که سوالات را با سرعت و دقت بخوانید تا وقت خود را ذخیره کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *