تدریس خصوصی زبان کنکور در سراسر کشور

یکی از معضلات و مشکلات دانش آموزان امروز کسب موفقیت در گذراندن کنکور برای رسیدن به دانشگاه است . حتی دانشجویان نیز برای رفتن به مقاطع دانشگاهی بالاتر ناچارند که از این فیلتر عبور کنند . با توجه به آنکه زبان انگلیسی یکی از دروس آزمون سراسری است ، معمولا اکثر داوطلبان از رویارویی با آن واهمه دارند . کسانی که در پاسخ دادن به سؤالات این درس عملکرد خوبی داشته میتوانند به موفقیت خود امیدوار باشند . آموزش و یادگیری زبان انگلیسی میتواند کمک زیادی به پیشرفت و ترقی افراد کند و شاید عبور از سد کنکور مهمترین مزیت آن باشد . بنابراین ما کلاسی را به عنوان تدریس خصوصی به صورت آنلاین برای این عزیزان در سراسر کشور در نظر گرفته ایم .

تدریس خصوصی زبان کنکور در سراسر کشور

یکی از درس های عمومی که میتواند نقش مهمی در رتبه داوطلب داشته باشد ، زبان است . همین موضوع موجب میشود عزیزانی که تراز بالایی کسب میکنند رتبه نهایی خوبی داشته باشند . بنابراین ما روش های مطالعه را به شما میاموزیم تا بتوانید مانند رتبه های برتر مطالعه کنید .

سؤال های انگلیسی در کنکور از 4 بخش مهم واژگان گرامر کلوز تست و درک مطلب تشکیل شده است . بخش لغات بسیار فرار هستند بنابراین ما سعی کردیم تمامی کلمات پایه دهم یازدهم دوازدهم را به روش چراغ راهنما کار کنیم همچنین تست های مربوط به این قسمت را هم برای آشنایی شما حل میکنیم . در قسمت گرامر که یکی از آسان ترین قسمت ها در آزمون است ما نمونه های متفاوتی را تمرین میکنیم تا یادگیری برای شما آسان شود . کلوزتست ها ترکیبی از بخش های لغات قواعد دستوری و درک مطلب است که با حل تست های کنکور در سال های اخیر نقش مهم و تأثیر بسزایی در عملکرد شما دارد .

درک مطلب هم یکی از مهمترین عنصرهایی میباشد که در تعیین درصد شما مؤثر است که اکثر افراد مشکلات زیادی دارند و ما تکنیک هایی را به شما یاد میدهیم تا به آسانی به جواب موردنظر دست پیدا کنید که این امر موجب میشود سرعت تست زنی خود را افزایش دهید . تمرین تکرار مهمترین عامل برای موفقیت و هدف شماست .

و در آخر بحث مدیریت زمان است که هر داوطلب کنکور باید تمرین کند و در نهایت در جلسه به خوبی زمان خود را مدیریت کند تا سؤالی نباشد که در اثر کمبود وقت موفق به پاسخگویی آن نشده باشد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *