تدریس آنلاین زبان کنکور در شاهرود

خواندن درس عمومی و رسیدن تسلط روی آنها نیازمند چیزی فرای صرف قدرت حافظه است . این امر به خصوص در مورد مطالعه و تست زنی درس زبان انگلیسی در کنکور صدق میکند که در کنار حافظه و حفظ کردنی ها داشتن توانایی های مختلفی که از قضا میتوان آنها را کسب کرد ، بسیار مهم و نتیجه بخش است . بنابراین ما کلاسی را ویژه داوطلبان کنکوری به صورت آنلاین در شهرستان شاهرود برگزار مینماییم که در اینجا تمامی مهارت ها را به صورت واضح و ساده تدریس میکنیم تا نتیجه ی موردنظر را کسب نمایید .

تدریس آنلاین زبان کنکور در شاهرود

در واقع تلاشمان بر این است که به برخی از مهمترین پرسش های موجود درباره نحوه مطالعه بپردازیم تا به این درک برسید که چگونه میتوان از راه مؤثر به نتیجه مطلوب رسید . معمولا اولین بخش از زبان انگلیسی که در آزمون مطرح میشود گرامر است در حقیقت یاد گرفتن مفاهیم گرامری و تسلط به آنها در پاسخگویی به تست های قواعد و کلوز کمک فراوانی میکند .

بنابراین سعیمان بر این است که تمارین درس و نمونه سؤالات فراوانی با شما کار کنیم تا تسلط کافی را به دست آورید و حتی با یادگیری یکسری ترفندها به راحتی به سؤالات جواب دهید . واژگان شاید حفظی ترین بخش باشد که درک زبانی و یافتن ارتباطات بین لغات میتواند بدون حفظ کردن دقیق هر کلمه به شما کمک کند .

ما روش هایی را در اختیارتان قرار میدهیم که یاریتان میکند چگونه یک کلمه را به ذهن خود بسپارید تا سر جلسه دچار روند فراموشی از ذهن یا استرس نشوید که همین عامل موجب اختلال در حافظه میشود و باعث میشود آن لحظه عملکرد مغزتان کاهش یابد . کلوز تست ها ترکیبی از سؤالات Grammar و Vocab هستند و اطلاعات شما را در هر دوی این زمینه ها محک میزنند که ما فوت و فن هایی را در اختیارتان میگذاریم که موجب میشود به آسانی از عهده ی آن برآیید .

اما در قسمت Reading Comprehension یا همان درک مطلب که اکثر داوطلبان با این قسمت مشکل دارند و به دلیل آگاه نبودن از ترفند های آن کلا این بخش را جواب نمیدهند یا نادیده میگیرند . اما اگر به راهکارهای ما توجه نمایید پس از مدتی خودتان میبینید که آنقدر را هم که فکر میکردید سخت نیست .

در انتها شما میتوانید با داشتن یک برنامه ریزی دقیق و مدیریت زمان از رقیبانتان پیشی گیرید آرزوی ما موفقیت شما و رسیدن به رتبه ی برتر است .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *