آموزش خصوصی زبان انگلیسی در سراسر کشور

از آنجا که اهمیت امتحانات دو ترم و اثر زبان انگلیسی در کنکور بر آن شدیم که آموزش آن را به صورت خصوصی و مجازی برای دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه در سراسر کشور برگزار کنیم . محتواهای ما به نحوی طراحی شده است که با ارائه درس نامه به زبانی ساده پرداختن به مفاهیم بررسی لغات با معانی مثال های متعدد و اشکال که به یادگیری از طریق حافظه تصویری کمک میکند .

آموزش خصوصی زبان انگلیسی در سراسر کشور

ترجمه جملات با تلفظ صحیح به صورت خط به خط تحلیل کامل قالب های گرامر بررسی تکنیک های متن خوانی که پنجاه درصد سؤالات آزمون ها را شامل میشوند . همچنین به چالش کشیدن توانایی ها و ذهن مخاطب در انتقال مطالب از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت و افزایش تسلط دانش آموزان و تثبیت مباحث درسی شما را یاری میدهیم .

از آنجایی که بعد از به پایان رساندن مقطع دوازدهم به مرحله ی کنکور سراسری ورود راه پیدا میکنید . بنابراین ما این دوره را با دقت اصولی و مؤثر کار خواهیم کرد . زیرا پنجاه درصد پرسش های آزمون را این پایه تشکیل میدهد در واقع آن چیزی که در سال دوازدهم خیلی اهمیت پیدا میکند تناسب بین دروس پایه و کنکور است . بنابراین تمام تلاش ما بر این است که دامنه ی واژگان شما را گسترش دهیم .

همچنین به شما میاموزیم که چگونه میتوانید یک لغت را به صورت مؤثر و سازنده حفظ کنید . علاوه بر آن نمونه سؤالات آزمون سال های اخیر را هم کار میکنیم تا شما با چگونگی سؤالات آشنا شوید و از این راه میتوانید هدف خود را در آینده تعیین و مطالعه ی خود را هدفمند کنید . علاوه بر آن با حل تمرین های کتاب میخواهیم متوجه نقاط ضعف و قوتتان کنیم که میتواند بسیار نکته ی خوبی باشد .

زیرا این امرکمک میکند تا دانش آموزان پایه خوبی از درس داشته باشند و با تسلط نسبی سراغ پاسخگویی به سؤالات بروند . مطمئنیم که با روش های جذاب و متنوع ما آسانتر از آن چیزی که فکر میکردید در مسیر تلاش برای موفقیت قرار خواهید گرفت .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *