تدریس تخصصی زبان انگلیسی در سمنان

کیفیت بالای تدریس تخصصی زبان انگلیسی را در کلاس مجازی شهرستان های سمنان و مجن تجربه کنید . ما در عرصه آموزش زبان خارجه میتوانیم با تکنیک و متدهای مدرن زمینه یادگیری را برای زبان آموزان فراهم نماییم . افتخار داریم رضایت شما عزیزان را جلب نموده و حسن نیتمان را با ارائه ی خدمات ارزنده ایفا نماییم . اینکه شما در چه سطحی قرار دارید موضوعی نیست که خودتان بتوانید به درستی تشخیص دهید ولی اگر میخواهید کامل و اصولی بیاموزید باید مسیر آن را به صورت یکپارچه و پیوسته از پایه تا پیشرفته پشت سر بگذارید .

تدریس تخصصی زبان انگلیسی در سمنان

نکته مهم اینجاست که هیچگاه نباید به خاطر کوتاه شدن زمان فریب روش های آموزشی غیراستاندارد را بخورید که نوسط افراد ناشناس و سودجو ارائه میشود . تلاشمان بر این است که دایره لغاتتان را به سطح گسترده ای برسانیم که این موضوع از طریق دیدن فیلم های زبان اصلی یا کلیپ های کوتاه صورت میگیرد .

در اینجا مکالمه را با انواع موضوعات مختلف میاموزید به گونه ای که در قالب آن میتوانید با عبارات و اصطلاحات کاربردی آشنا شوید و آنقدر پیشرفت میکنید که بر روی مهارت های ارتباطی شما تاثیر میگذارد تا به راحتی با تسلط کافی صحبت کنید زیرا داشتن مهارت کافی در speaking سطح ارتباط شما به طرز قابل قبولی گسترش میابد . اما گرامر را به شیوه ای موثر سازنده با مثال های فراوان توسط تجزیه و تحلیل ریدینگ یاد میگیرید تا دیگر هیچگونه مشکل و ضعفی از نظر قواعد دستوری نداشته باشید .

با شرکت در کلاس ما تمامی توانایی های شما در شنیدن خواندن نوشتن گفتن به طرز مطلوبی تقویت میشود . اینکه قادر باشید تا بدون زیرنویس یک فیلم مکالمه را درک کنید نیازمند شنات دقیق ساختار تلفظی آن زبان است . بنابراین ما تمامی قواعد تلفظ یک کلمه مانند تکیه آهنگ یا تغییراتی مثل کاهش و اتصال تلفظ لغات که به آن لینکینگ میگویند ، آموزش میدهیم .

برای شروع کافیست با صرف مناسب ترین هزینه و صرفه جویی در زمان در کلاس حضور پیدا کنید  و از راهکارها و منابع مطمئن بهره مند شوید . Be the change you wish to see in the world تغییری  باش که آرزو داری در جهان به وجود آوری .  

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *