کلاس مجازی زبان انگلیسی برای مدارس سمنان

زبان آموزان مدارس دوره راهنمایی شهرستان های سمنان و گرمسار ، با کلاس مجازی آموزش زبان انگلیسی دنیای جدیدی را تجربه کنید و رویاهایتان را واقعیت ببخشید . شما در این کلاس در سطح مبتدی با واژه ها مکالمه های کوتاه و قواعد دستوری ساده آشنا خواهید شد . برای یاد دادن کلمات و دیالوگ از فیلم های کوتاه استفاده میشود که این کار باعث تقویت مهارت شنیداری شما خواهد شد . علاوه بر آن با جملات عبارات و اصطلاحات ساده پرکاربرد آشنا میشوید . همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بتوانید در حد مبتدی با دیگران صحبت و ارتباط برقرار کنید .

کلاس مجازی زبان انگلیسی برای مدارس سمنان

امروزه یادگیری زبان دوم یا دوزبانه شدن یک ضرورت انکار ناپذیر است چرا که زبان علم است و تولید علوم هم به انگلیسی است . دانش آموزان بایستی با حقایق علمی آشنا شده و در آنها تفکر انتقادی به وجود آید . از آنجا که مفاهیم برای افراد به عنوان یک زبان دوم و غیرعادی دور از ذهن است چندان قابل درک و مهم نیست بنابراین ما سعی نمودیم فضای کلاس را به گونه ای طراحی کنیم که در آن از مطالب و مثال های جذاب اشکال و تصاویر متنوع برای یادگیری بهتر مباحث استفاده شود .

نوع شیوه ها هنگام تدریس میتواند در پرورش تخیل حس زیبایی ایجاد علاقه انگیزه موثر باشد . همانطور که میدانید کمرویی و ترس دو مانع بزرگ در یادگیری است و این دو عامل بیشتر به خاطر شیوه ی آموزشی در زبان آموز رشد میکند . زیرا دانش آموز فکر میکند که اشتباه کردن عواقب بدی را میتواند در پی داشته باشد . بنابراین ترس از خطا در وی بسیار بزرگ میشود و این موضوع در رابطه با آموختن زبان بسیار پررنگ تر به چشم میاید .

بنابراین ما این امکان را فراهم میکنیم و به عزیزان اجازه میدهیم که تا جاییکه میتوانند اشتبا کنند تا خجالت آنها از بین برود و بتوانند با اعتماد به نفس بالا حرف بزنند . آخرین توصیه ما این است که در امر فراگیری زیاد عجله نکنید زیرا آهستگی و پیوستگی رمز موفقیت و رسیدن به قله ی پیروزی است .

کی طول میکشد که ذهنتان به ساختارهای جدید عادت کند بنابراین اگر هنوز هم آماده نیستید نگران نباشید و صبر داشته باشید تا احساس قدرت کنید پیوسته باید تلاش کرد و فراموش نکنید که آموختن زبان مثل یک مسابقه نیست .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *