کلاس مجازی ریاضی هشتم در رشت

دوره های آموزشی ریاضیات برای دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان تشکیل می گردد. کلاس های ما با همکاری یک دبیر ریاضی معتبر، دارای چندین سال سابقه کاری درخشان در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان برگزار می شود. این کلاس ها در هر دوره، با توجه به درخواست دانش آموزان، به صورت مجازی تشکیل می شود تا ضمن حذف مسائل غیر ضروری ناشی از کلاس های حضوری، امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان از دیگر نقاط کشور نیز فراهم باشد.

کلاس مجازی ریاضی هشتم در رشت

کلاس های آنلاین ما بر اساس انتخاب دانش آموزان عزیز، به صورت تک نفره یا گروهی تشکیل خواهد شد و مطالب درسی از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب شما عزیزان در هر سطحی که باشید، پس از شرکت در این دوره ها، می توانید دانش ریاضیات خود را بالا برده و با تسلط کامل از حل مسائل پیچیده درسی لذت ببرید.

با توجه به اینکه در برخی از نقاط کشور، پیدا کردن معلم ریاضی با سابقه، و رفت و آمد به کلاس های آموزشی همیشه برای دانش آموزان و اولیا یک دغدغه اساسی تلقی می شود، ما با برگزاری دوره های مجازی، امکان شرکت از راه دور را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. به این ترتیب در هر زمان و از هر مکانی که بخواهید می توانید به راحتی به استاد خود دسترسی پیدا کرده و به یادگیری مطالب درسی بپردازید. با نام نویسی در کلاس های ما، دانش آموزان عزیز از پشتیبانی شبانه روزی یک معلم باتجربه بهره مند خواهند شد. نحوه ثبت نام در این کلاس ها به این ترتیب است که ابتدا زمان کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می کنید و در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهای آنلاین آموزشی، مانند کلاس های حضوری در کلاس ریاضی خود شرکت می نمایید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *