کلاس زبان در ساری ویژه مقطع دبیرستان

دانش آموزان مقطع دبیرستان در شهر ساری می توانند با شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی و برخورداری از آموزش صحیح و اصولی ما ، ضمن یادگیری کامل این درس ، به نمرات عالی در امتحانات گوناگون ، به ویژه میان ترم و پایان ترم دست یابند . برگزاری کلاس ها عمدتا به صورت آنلاین می باشد و دانش آموزان به انتخاب خودشان در یکی از کلاس های خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) یا گروهی ( حداکثر 10 نفر ) ، شرکت داده می شوند .

کلاس زبان در ساری ویژه مقطع دبیرستان

تدریس بر مبنای کتاب درسی می باشد ؛ چرا که منبع اصلی امتحانات در مدارس محسوب می گردد . در کنار با استفاده از سی دی ها و کتاب های کمک آموزشی معتبر و همچنین ، حل تشریحی نمونه سوالات امتحانی پر تکرار در سال های اخیر ، به تفهیم بهتر مطالب پرداخته می شود تا دانش آموزان بتوانند دانش خود را در این زمینه بسط داده و سطح زبان خود را ارتقا بخشند .

میزان پیشرفت در این کلاس ها ، بر اساس برنامه ریزی که ما صورت داده ایم ، به قدری سریع خواهد بود که هر یک از زبان آموزان پس از مدت کوتاهی شاهد رشد شگرف خود در این درس خواهند بود و با نمرات عالی ، خانواده و دوستانشان را شگفت زده خواهند کرد.

دست یابی به رتبه ی اول مدرسه در این درس برای شما غیر ممکن نیست. یادتان باشد یادگیری زبان ، بیش از آن که به استعداد ربط داشته باشد ، تلاش و پشتکار شما را می ­طلبد . با برخورداری از آموزش صحیح و تلاش و همت خودتان می ­توانید رویا های خود را تحقق بخشید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *