کلاس زبان انگلیسی در سمنان به صورت خصوصی

دانش آموزان پایه هشتم متوسطه سمنان شما میتوانید با شرکت در کلاس زبان انگلیسی به صورت خصوصی تمامی مهارت ها را آموزش ببینید و نگران نمره ی این درس نباشید . کتاب شامل بخش های مختلفی از جمله گرامر لغت مکالمه میباشد که توسط آنها میتوانید دایره واژگان خود را گسترش دهید و جملات و عبارات ساده حتی اصطلاحات عامیانه و پرکاربرد تولید کنید به گونه ای که حتی این قابلیت را پیدا میکنید که در فعالیت های روزمره از آن استفاده نمایید . محتوای تدریسمان طوری طراحی شده است که شما را نسبت به زبان انگلیسی علاقه مند میکند حتی کسانی که دیدگاه منفی و احساس خوشایندی نسبت به این درس داشتند ، اینبار همه ی نگرش های شما تغییر خواهد کرد .

کلاس زبان انگلیسی در سمنان به صورت خصوصی

دانش آموزان دوره هشتم اصولا از نحوه ی آموزش معلم هایشان ناراضی هستند و حتی میگویند که ما هیچ چیزی یاد نمیگیریم . در واقع متاسفانه روش های قدیمی و سنتی باعث شده است که این عزیزان از درس دلزده و دلسرد و با ترس و استرس با آن روبرو شوند تا جاییکه دوست دارند آن را حذف کنند . اما راهکارهای ما به گونه ای است که دانش پژوه به صورت ناخودآگاه عملکرد مثبت خود را مشاهده مینماید حتی در در مدرسه شاهد این است که به راحتی توانسته اند فعالیت ها را انجام دهند .

امروزه پیشرفت روزافزون روابط بین المللی نیاز به یادگیری زبان دوم برای برقرری ارتباط بیش از پیش احساس میشود . دانستن بیش از یک زبان به معنی دسترسی گسترده به انسان ها و منابع است و افرادی که از سنین کمتر بیشتر از یک زبان صحبت میکنند و میخوانند ، توانایی ارتباط با انسان های بیشتری را دارند . بنابراین تشویق دانش پذیران به دوزبانه شدن شناخت عمیق تری از تجربیات و شانس شغلی بهتری در اختیارشان قرار میگیرد .

پژوهش های انجام شده نشان میدهد بچه هایی که انگلیسی را یاد میگیرند هوش اجتماعی بالاتری دارند و در امتحانات ورودی دانشگاه هم موفق ترند . برخی از تحقیقات بیان میکند دانش اموزی که ساختاز زبان دوم را فرا میگیرد نسبت به دیگران خلاق تر بوده و توانایی بیشتری برای حل مشکلات خود دارد . با ما بهترین ها را از آن خود کنید و خود را در بلندترین قله ی موفقیت ببینید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *