کلاس زبان انگلیسی در سمنان برای مدارس

دانش آموزان مدارس دوره دوم متوسطه اگر در درس زبان انگلیسی مشکل دارید و از عهده ی پاسخگویی به سوالات آن برنمیایید ، پیشنهاد میکنیم که در کلاس مجازی شهرستان سمنان و شاهرود ثبت نام کنید . ما برای شما روش هایی در نظر گرفته ایم که میتوانید تمامی مشکلاتتان را از جمله آگاه نبودن از شیوه صحیح تدریس کمرویی ترس اضطراب مهارت های حل پرسش های امتحانی و غیره حل کنید . از مهمترین مزایای کلاس این است که به شما کمک میکند که ساختارهای زبانی را همراه با کلمات پرکاربرد در قالب متن فرا گیرید و با تکرار مکرر واژگان به تنهایی و تلاش برای یادگیری معنی هر کلمه تغییر چشمگیری داشته و دیگر مشکلی از بابت چگونگی حفظ کردن لغات ندارید و به راحتی میتوانید جملات نامحدودی تولید نمایید .

کلاس زبان انگلیسی در سمنان برای مدارس

هدف از برگزاری کلاس ما این است که دانش آموزان به آسانی متون انگلیسی گرامر و قواعد دستوری را درک کنند همچنین مهارت های تست زنی و برای کسب رتبه برتر در درس زبان کنکور دانشگاه ها آماده شوند . ما خواستار ایجاد حس خوب یادگیری در زبان آموزان هستیم و میخواهیم یکنواختی بی انگیزگی آموختن تکراری و طوطی وار بدون پیشرفت را به حداقل برسانیم .

زبان انگلیسی را با رویکرد ارتباطی فعال و خودباورانه به منظور ایجاد ارتباط با جهان و با تاکید بر ارزش ها و داشته های فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی فراگیران آموزش میدهیم . تلاشمان بر این است که نکات مهم درس هر کتاب را یاد بدهیم تا زبان آموزان عزیز بتوانند در کمترین زمان ممکن و در هر مکانی از آن استفاده نمایند که باعث دوره سریع جامع و کاهش استرس شب امتحان شود و نتایج خوب و مثبتی مطابق با خواسته هایشان ایجاد نمایند .

اگر شما جزء کسانی هستید که هیچ رغبت و انگیزه ای در خواندن این درس ندارید و به دلیل روش های نادرست شاهد عملکرد منفی از خود بوده اید ، ما کمک میکنیم تمامی ضعف های شما برطرف شود و به نتایج دلخواهتان برسید . محتوای آموزشی ما به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از بروزترین متدها از یکسو مهارت های گفتاری شنیداری نوشتاری و خواندن را تقویت کند . با فراگیری زبان دنیای خود را تغییر دهید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *