کلاس زبان انگلیسی برای کودکان در سمنان

کودکان خود را با بروزترین متد دنیا در کلاس شیرین زبان انگلیسی کل شهرستان های سمنان آشنا کنید . این کلاس آنلاین برای رده سنی 12 سال برگزار میشود و آنها مجموعه عبارات مکالمات ساده روزمره به صورت موزیکال و انیمیشن های جذاب میاموزند . زبان آموز این امکان را میابد پس از دیدن این فیلم های کارتونی خود را جای شخصیت های آن قرار دهد و با همان ریتم و آهنگ تمرین نماید . آموختن صحیح به بچه ها یکی از بزرگترین دغدغه های خوانواده هاست به خصوص اینکه اکثرا بیشترین دقت را به کار میبرند تا معلمانی را انتخاب کنند که این زبان پرطرفدار را اصولی به فرزندانشان یاد دهند . زیرا سنگ اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج .

کلاس زبان انگلیسی برای کودکان در سمنان

معجزه ای در یادگیری به همراه شعر بازی سرگرمی همچنین نحوه ی درست گوش دادن و فهمیدن کلمات و املای درست آن را یاد میگیرند . کلاسی ساده روان جذاب با کاربری کودکانه جهت جذب هرچه بیشتر نوگلان فراهم کرده ایم پس هرچه زودتر کوچولوهای خود را با زبان دوم آشنا کنید تا شانس بیشتری برای تسلط و مهارت در صحبت کردن به دست آورند .

یکی از اولویت های مهم برای ما این است که زبان آموز با علاقه حاضر شود بنابراین تلاش شده است که با استفاده از منابع بروز و پویا ابزار لازم یادگیری را فراهم آوریم . همچنین ما این دلبندان را به چالش میکشیم و به آنها میاموزیم که چگونه یاد بگیرند و معلم خود شوند .

دوزبانه شدن در دنیای امروز امری ضروری و قابل توجه است و پیشرفت آنها از اهیت ویژه ای برخوردار است . پس چه بهتر از کودکی به فکر باشید و آنها را در مسیر فراگیری قرار دهید و علاقه مند کنید . آموختن زبان در سن کودکی بسیار آسان است و مغز بیشتر پذیرای این موضوع میباشد . دانشمندان سراسر دنیا بعد از تحقیقات متعدد به این نتیجه رسیده اند که بچه ها قبل از رسیدن به نوجوانی بیشتر از بقیه گیرایی بالایی دارند .

از همه مهمتر میتوانند آن را به طور غریزی یاد بگیرند همانطور که زبان مادری را آموخته اند . عزیزانی که انگلیسی را به جای یادگیری آگاهانه ، از طریق آموزش هوش زبانی کسب میکنند ، علاوه بر تلفظ بهتر به طور ناخودآگاه درک عمیق تری از ساختار زبان پیدا میکنند . شیرینی سخن گفتن دلبندانتان را با ما احساس کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *