کلاس ریاضیات دوره اول متوسطه در رشت

کلاس آموزشی ریاضیات برای دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم و نهم دوره اول متوسطه در سرتاسر کشور برگزار می گردد . درس ریاضی در این کلاس ها توسط یک دبیر باتجربه ، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه سراسری و سابقه کاری درخشان در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و استان گیلان ، آموزش داده می شود .

کلاس ریاضیات دوره اول متوسطه در رشت

با توجه به اینکه امروزه انجام دادن کارها در حداقل زمان و بالاترین کیفیت ممکن یک دغدغه اساسی برای مردم دنیا تلقی می شود ، بسیاری از انسان ها در سر تا سر جهان از طرح برگزاری کلاس ها و جلسات از راه دور شدیدا استقبال کرده اند .

در این دوره ها ما هم با برگزاری کلاس های آنلاین ، ضمن برطرف کردن مشکلات ناشی از رفت و آمد به کلاس ، امکان استفاده مفید از زمان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم . به این ترتیب دانش آموزان عزیز در هر زمان که بخواهند و در هر مکانی که باشند می توانند به راحتی به یادگیری مطالب درسی بپردازند .

علاوه بر این کلاس های آنلاین ما ، با توجه به انتخاب دانش آموز ، به صورت تک نفره و یا گروهی تشکیل می گردد . مطالب درسی از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود . به این ترتیب شما عزیزان در هر سطحی که باشید ، پس از شرکت در این دوره ها ، می توانید علم خود را افزایش داده و به مسائل کتاب درسی کاملا مسلط شوید .

پس از نام نویسی در کلاس های ما ، شما عزیزان بر حسب انتخاب خود ، می توانید به صورت آنلاین در کلاس درس شرکت نمایید و یا درخواست فیلم آموزشی کنید تا در فرصت مناسب آن ها را تماشا نمایید . پس از مشاهده ویدیو های آموزشی امکان ارتباط مستقیم با دبیر مربوطه جهت طرح پرسش و رفع اشکال نیز فراهم می شود .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *