کلاس خصوصی آموزش زبان انگلیسی در بوشهر

برگزاری متنوع ترین کلاس آموزش زبان انگلیسی با متدی نوین و متفاوت به صورت خصوصی و کاملا کاربردی در بوشهر . رسیدن به نمره و درصد مورد دلخواه شما در درس زبان انگلیسی هدف ماست . تقویت پایه و شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن ها و شناسایی نقاط قوت و تقویت آن ها در درس زبان انگلیسی ، بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی با ما همراه باشید . چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که صبر دارند ، اما چیزهای بهتر را افرادی به دست می آوردند که اقدام می کنند و به دنبال آن ها می روند .

کلاس خصوصی آموزش زبان انگلیسی در بوشهر

اگر همیشه کاری را که همیشه می کنی انجام می دهی ، چیزهایی به دست میاری که همیشه داشتی . منتظر فرصت های طلایی نمانید ، فرصت های معمولی را از دست ندهید و آنها را به شرایط استثنایی تبدیل کنید . شما می توانید با شرکت در کلاس های ما در امتحانات خود بالاترین نمره را کسب نمایید ، ما به شما دانش آموزان عزیز کمک می کنیم دروس مدارس را به وسیله ی مهارت های چهارگانه مکالمه ، گرامر ، خواندن و نوشتن یاد بگیرید . در کلاس های آنلاین ما از نکات حاشیه ای کاملا پرهیز شده و بر اساس صفحات مندرج در هر کتاب تدریس می شود .

صرفه جویی در وقت و هزینه از خصوصیات اولیه ی آموزش آنلاین ما محسوب می شود . با شرکت در کلاس های آنلاین کیفیت و استاندارد های زندگی و کار و حرفه ی شما به روز می شود .

به دیروز اجازه نده امروز تو را خراب کند ؛ آموزش برای افرادی که چندین بار یادگیری زبان را نیمه ی راه رها کرده اند ، تمرکز آموزش با پرسش و پاسخ به زبان هدف انجام می شود و ارتباط قوی بین دانش آموز و معلم برقرار است ، هر دانش آموز می تواند با مطرح کردن مباحث مختلف و کمک به دیگران در آموزش گروه مشارکت کند ، در گروه کسی ترس از مسخره شدن و خجالت از صحبت کردن ندارد .

—————————
مدرس : ملیکا عبدلی
تماس : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
تلگرام : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
واتس اپ : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *