کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سمنان

شاید شما هم مانند بسیاری از علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تمایل داشته باشید که ما پیشنهاد میکنیم این فرایند را در کلاس خصوصی شهرستان سمنان طی کنید . همانطور که میدانید یادگیری در محیط کلاس گروهی دارای امتیازات غیرقابل انکاری است اما برخی از افراد به دلایل مختلف ترجیح میدهند که از مزایای تدریس خصوصی استفاده کنند . ما با استفاده از روش های بروز و استاندارد منابع کارآمد و مفید را به شما معرفی میکنیم تا از آنها به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید .

کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سمنان

تمام زمان کلاس را صرف آموزش و بررسی نقاط قوت و ضعف زبان آموز قرار میدهیم و برای رفع اشکالات آنها زمان میگذاریم و آنها را با طراحی و تنظیم تکالیف و تمرین های متنوع در مسیرهای یادگیری قرار میدهیم تا نسبت به آموختن با انگیزه و علاقه مند شوند .

هدف ما این است که با توجه به رده سنی شما کلیه تکنیک ها و مهارت ها را به صورت درست و اصولی بیاموزید زیرا روند پیشرفت زبان آموز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . نحوه ی آموزش بر مبنای مکالمه محوری است و تمرکز بر روی چهار مهارت اصلی پایه گذاری شده است . این چهار مهارت عبارت است از شنیداری گفتاری فن بیان و توانایی ارتباط است .

در کنار آن نکات گرامری بالابردن دایره لغات کاربردی یکی از اهداف اصلی ماست که باعث میشود این آموزش ها مفید و قابل استفاده باشد . رسیدن به سطح قابل قبول در کوتاه ترین زمان و در حقیقت هدف شما از اصلی ترین مقاصد ماست . ما برای رسیدن به نتایج دلخواهتان برنامه ریزی خواهیم کرد و این امکان را فراهم میکنیم که به آن چیزی که انتظار دارید و مشخص کرده اید برسید .

علاوه بر موثر بودن و کارایی ، مزایای متعدد دیگری نظیر امکان تنظیم ساعت کلاس صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد نیز وجود دارد . ما با تمرکز و تسلط کامل تلاش میکنیم تا هیچ مشکل و سوال حل نشده ای در ذهن شما باقی نگذاریم .

زبان انگلیسی درسی است که در تمام مقاطع دانش آموزان و دانشجویان با آن سروکار دارند و نیاز به کلاس خصوصی برای این مبحث شیرین و جذاب به شدت احساس میشود زیرا به عنوان یک زبان بین المللی تقریبا بر هر فردی لازم است به مقدار مناسبی بر آن مسلط باشد و بدون شک ده ها برابر اطلاعات بیشتری در اختیار خواهید داشت و میتوانید آگاهی های بیشتری دریافت کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *