کلاس تدریس آنلاین شیمی دبیرستان در اصفهان

با توجه به اهمیت بسیار زیاد درس شیمی دوره دبیرستان چه در رشته ریاضی و چه در رشته تجربی لازم دانستیم تا کلاس های کمک آموزشی و تدریس این درس را به صورت آنلاین برای دانش آموزان علاقمند درس شیمی دوره دبیرستان برگزار نماییم . این کلاس‌ها در استان اصفهان توسط اساتید عالی‌ رتبه و توانمند برگزار می گردد و دانش آموزان اصفهان و سایر دانش آموزان شهرستان‌ ها و استان ‌های مختلف می‌ توانند به صورت آنلاین از راه دور از این آموزش های سطح بالا استفاده نمایند .

کلاس تدریس آنلاین شیمی دبیرستان در اصفهان

کلاس های شیرین و جامع ما با در نظر گرفتن سطح اطلاعات دانش آموزان در درس شیمی داوطلبان شرکت در کلاس‌ها را دسته بندی نموده و به هر سطح با توجه به نیاز شان آموزش می دهد و به تدریج و با تلاش‌های بی‌وقفه سعی در افزایش سطح علمی تمام دانش آموزان می نماید .

در هر سطحی دانش آموزان می توانند پس از اراائه ی مطالب درسی توسط اساتید اشکالات و ابهامات خود در همان بحث مطرح نموده و با پیش زمینه ای قوی آماده ورود به مبحث بعدی گردند .

مربیان ما در این کلاس‌ها علاوه بر تدریس و حل مثال ها و رفع اشکالات به ارائه ی مشاوره های تحصیلی و تخصصی متناسب با هر شخصی می پردازند تا در خودآگاهی درسی دانش آموزان کمکی شایسته کرده باشند و به دانش آموزان مسیر آموزش های مورد نیاز آنها را نشان می دهند تا هر چه سریع ‌تر و با اراده و پشتکار قوی تر به سمت هدف های خود گام بردارند .

—————————
مدرس : ملیحه حیدربیگی
تماس : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
تلگرام : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
واتس اپ : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *