کلاس تدریس آنلاین زبان انگلیسی در سمنان

کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای افراد سطح مبتدی و متوسط در شهرهای سمنان و قم برگزار میگردد . تلاش میکنیم تا در این مرحله اصطلاحات و لغات پرکاربرد تدریس شود و روی ساختن مثال های انگلیسی متمرکز شوید و با کمک فیلم های انگلیسی زبان طرز فکر خود را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید . شاید در نگاه اول این جمله بسیار کلیشه ای به نظر برسد ولی اگر تلاش کنید قطعا خواهید توانست . پس از مدتی شاهد آن خواهید بود که صحبت به زبان انگلیسی علی الخصوص حرف زدن طولانی مدت نیاز به تفکر زیاد ندارید چرا که انگلیسی ملکه ی ذهن شما شده و بدون خستگی میتوانید مدت زیادی را به آن اختصاص دهید .

کلاس تدریس آنلاین زبان انگلیسی در سمنان

در این سطح این شرایط منحصر به فرد را برای زبان آموز ایجاد میکنیم تا تجربه ای بی نظیر در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد . پس از پایان این دوره زبان آموز قادر خواهد بود اکثر مفاهیم را در محل کار مدرسه و یا در شرایط دیگر درک کند . بخشی از فعالیت های ما تمرکز بر روی آموزش واژگان جدید و استفاده از گرامر درست در مکالمه است ما با تمرین تلفظ لغات جدید بحث کردن در مورد موضوعات مختلف و چالش انگیز برای بهبود دانش مکالمه تان در شرایط خاص و گفت و گو های دونفره را تحت پوشش قرار میدهیم .

امروزه دانستن زبان انگلیسی و زبان آموزی یکی از مسائل مهم و اساسی افراد جوامع مختف گردبده است . نگاهی کوتاه به جامعه کنونی بیانگر این حقیقت است که دوزبانه بودن امری مهم است و همگان به این نکته آگاهی کامل دارند . گاهی عدم آشنایی با آن باعث به وجود آمدن مشکلاتی در انجام کارهای روزمره میشود .

بسیاری از افراد به دنبال یادگیری مهارت خواندن در زبان هستند شاید در امتحانات به سوالات درک مطلب یا همان ریدینگ برخورد کرده اند و چون تکنیک ها و ترفند پاسخ دادن به آن را بلد نبودند ، رها کرده اند . بنابراین ما این قابیلیت را میدهیم تا بتوانند متن را سریع خوانده و به طور کلی متوجه شوند و بعد از آن بتوانند به راحتی به پرسش های مربوط پاسخ دهند .

ما با روش های جدید و کامل نگرانی این عزیزان را برطرف مینماییم و سعی کرده ایم موضوعات مختلف و کاربردی را در اختیار دوستان قرار دهیم تا اطلاعات عمومی آنها نسبت به یکسری افراد مشهور مکان های معروف افزایش یابد . اگر میخواهید مسلط شوید تا حد امکان باید تمرین کنید و این را بدانید یادگیری خود به خود اتفاق نمیفتد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *