کلاس آنلاین ویترای به صورت خصوصی

هنر ویترای ، هنری زیبا و دکوراتیو است که با سلایق مختلف هماهنگی دارد . درنتیجه امروز ما برای شما هنردوستان عزیز کلاس آنلاین ویترای به صورت خصوصی را آورده ایم . کلاسی که می توانید همچون یک کلاس واقعی نحوه عملکرد مدرس خود را دیده و طرح پرسش و پاسخ داشته باشید . با این تفاوت که مهم نیست در کجای نقشه از کشور پهناورمان قرار دارید . در این دوره جامع که به صورت خصوصی و در معتبرترین اپلیکیشن برگزاری کلاس های آنلاین برقرار می شود شما عزیزان از صفر تا صد این هنر جادوئی را خواهید آموخت . دوره پیش روی شما نیاز به پیش زمینه نقاشی ندارد . کلاسی اختصاصی ، معلمی اختصاصی و سرورهایی که برای شما شروع به فعالیت می کنند و همه اینها برای جاری کردن هنر در زندگی شماست .

کلاس آنلاین ویترای به صورت خصوصی

رنگ های ویترای شادی نهانی در خود جای داده اند که درنتیجه بر روی هر سطحی جلوه­ ای زیبا دارند . اگر بتوانید بر طبق اصولی که به شما آموزش داده می شود ، عمل کنید ، روح و جان تازه ای به آثار تان خواهید بخشید .

شما می توانید خلاقیت درون تان را به نمایش بگذارید ، می توانید خودتان را فریاد بزنید ، می توانید آرامش را به خودتان هدیه دهید و این در رنگ های زنده این هنر جاری است . این هنر علاوه بر تنوع ، کاربردی نیز هست .

یک بطری ساده به گلدانی با نقوش اسلیمی تبدیل می شود . از سوی دیگر تکنیک های جذاب رنگ آمیزی ، طرح ها ، پترن های شاد و متنوع باعث می شود این هنر برای هنرجویان از جذابیت بسیاری برخوردار باشد . قبلا به دلیل جو جامعه و فرهنگ اشتباهی که جا افتاده بود ، آقایان به سمت هنر کمتر ترغیب می شدند اما در حال حاضر ما هنرمندانی در عرصه ویترای داریم که از آقایان بوده و کارهای فوق العاده ای خلق می نمایند .

این هنر جنسیت را نیز پشت سر گذاشته است .  انتخاب با شماست . ما باور داریم روزی که نقش می زنیم روز خوبی است . خوش حال می شویم شما را در کلاس آنلاین ویترای به صورت خصوصی ملاقات کنیم . در صورت تمایل با راههای ارتباطی درج شده با ما در تماس باشید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *