کلاس آنلاین نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه ، اسم های مختلفی دارد: ویترای ، شیشه نقشینه ، شیشه رنگی و… .نشانه هایی از وجود این هنر از 100ها سال پیش ، در بسیاری از کشورهای جهان دیده می شود . از کوبا گرفته تا اسپانیا و شرق آسیا .در ایران نیز ، پنجره های منقش و رنگارنگ در کاخ ها و خانه های قدیمی ،گواه محبوبیت این هنر در بین اجداد گذشته ما بوده است . شیشه های خانه های ایرانی ، علاوه بر زیبایی در جلوگیری از ورود حرارت ناشی از تابش آفتاب نیز موثر بوده اند . هنوز هم این علاقه مندی در بین ایرانیان جاری است . در کلاس آنلاین نقاشی روی شیشه شما با هرآنچه از این هنر زیبا و دکوراتیو لازم است آشنا خواهید شد .

کلاس آنلاین نقاشی روی شیشه

یادگیری این هنر زیبا نیاز به پیش زمینه نقاشی ندارد . ویترای هنری است زیبا و دکوراتیو ، علاوه بر این به خاطر تنوع و گستردگی خود و قابلیت اجرا بر روی سطوح و ظروف مختلف می تواند بسیار کاربردی نیز باشد . از سوی دیگر وجود رنگ های شاد ، تکنیک های جذاب رنگ آمیزی ، طرح ها ، پترن های شاد و متنوع باعث می شود این هنر برای هنرجویان از جذابیت بسیاری برخوردار باشد .

با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع حال حاضر دنیا ، کلاس آنلاین نقاشی روی شیشه گزینه مناسبی است تا هر کدام از ما بتوانیم کسب  درآمدی داشته و حرفه ای بیاموزیم . آموزش ویترای به صورت آنلاین توسط تیم کاری ما جهت همیاری شما عزیزان در یادگیری این هنر قدیمی پا به عرصه آموزش نهاده است . شما   می توانید با شرکت در آموزش ویترای به صورت آنلاین از کیفیتی بالا در آموزش بهره مند شوید .

کلاس های آموزشی ما در اپلیکیشن معتبر جهانی ادوب کانکت برگزار می گردد . در هنرهای دیگر شما برای ارتقاء از مبتدی به ماهر باید صرف وقت و هزینه زیادی داشته باشید . اما در خصوص ویترای اینگونه نیست و با متدهای مختلفی که ما در یک دوره جامع آموزشی به شما یاد می دهیم می توانید با تمرین و تمرین و تمرکز بر روی موارد آموزش داده شده ، در یک دوره کوتاه به یک ویترای کار خوب تبدیل شده و کسب  درآمد داشته باشید .

انتخاب با شماست و ما خوشحال می شویم در ورود به این دنیای جادوئی همراه شما باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از راه های ارتباطی درج شده با ما در تماس باشید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *