کلاس آنلاین نرم افزار word و excel در اصفهان

کلاس آنلاین نرم افزار word و excel در اصفهان

مردم عزیز اصفهان، کلاس های نرم افزار word و excel بصورت مجازی و آنلاین در شهر اصفهان با بهترین کیفیت برگزار می شود.  شما عزیزان که علاقه به یادگیری و آموزش این دو نرم افزار پرکاربرد دارید، می توانید با مناسب ترین هزینه و فقط با داشتن یک وسیله هوشمند مثل گوشی یا لب تاب به همراه اینترنت در کلاس های ما بدون هیچ محدودیت فیزیکی شرکت کنید.

نرم افزار Word از مجموعه نرم افزارهای داخل بسته نرم افزاری Office است که توانسته با در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد به عنوان بهترین نرم افزار واژه پرداز شناخته شده است. نرم افزار Word کمک می کند تا کاربران بتوانند به تایپ حروف، کلمات و همچنین درج متون بپردازند. در واقع می توان گفت اغلب افراد برای انجام کارهای مختلف خود به نوعی به این برنامه نیاز پیدا خواهند کرد.

استفاده ازنرم افزار اکسل (Excel) به عنوان ابزار بسیار مناسب برای انجام محاسبات، این صفحه گسترده را به محبوب ترین برنامه کاربردی، بدل کرده است. بهره مندی اکسل از توابع مختلف به خصوص توابع ریاضی و ماتریسی، جنبه محاسباتی اکسل را بسیار پر رنگ کرده است. در این فرادرس، انجام محاسبات ریاضی و همچنین محاسبات مربوط به بردارها و ماتریس ها آموزش داده می شود. 

—————————
مدرس : مرضیه طاهرزاده
تماس : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
تلگرام : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
واتس اپ : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *