کلاس آنلاین نرم افزار matlab در ساری

دوره ی آموزش مجازی نرم افزار تخصصی متلب به صورت آنلاین برای تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی و ریاضیات در ساری برگزار می شود . کلاس های آنلاین تدریس matlab در نرم افزار adobe connect تشکیل می شوند . دسترسی به این نرم افزار از طریق لپ تاپ و همچنین تلفن همراه هوشمند ممکن است . بنابراین کلیه ی علاقه مندان از سراسر کشور به راحتی می توانند با اتصال به اینترنت از این دوره آموزشی استفاده لازم را ببرند .

کلاس آنلاین نرم افزار matlab در ساری

در کلاس های آنلاین آموزش matlab ، علم آموزان ابتدا با محیط کلی این نرم افزار محبوب آشنا می شوند . سپس مباحث مختلف از جمله برنامه نویسی ، کاربرد توابع ، مدل سازی و حل دستگاه های معادلات ریاضی ، ترسیم نمودارهای دو یا سه بعدی با گرافیک مختلف و نحوه ی استفاده از ابزارهای ارزشمند دیگر این نرم افزار تدریس می شوند . کلیه ی مباحث به صورت کاملا اصولی و پایه آموزش داده می شوند . در نتیجه بدون علاقه مندان می توانند بدون هیچ دانشی از برنامه نویسی در این دوره شرکت کنند و به مهارت های لازم برای کار با نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی متلب دست یابند .

با توجه به کاربرد بسیار زیاد محاسبات و مدل سازی ریاضیاتی در پروژه های تخصصی مختلف ، یادگیری نرم افزار متلب بویژه به دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم پایه و فنی مهندسی توصیه می شود . با فراگیری این نرم افزار می توان بسیاری از مسائل تحلیلی و یا عددی ریاضی را که حل آن ها بدون استفاده از هوش مصنوعی دشوار ، بسیار وقت گیر و یا حتی در بعضی موارد غیر ممکن است ، به راحتی و با صرف زمان اندک به سهولت ، حل کرد . یادگیری زبان برنامه نویسی متلب بسیار ساده است . این زبان از الگوهای بخصوصی پیروی می کند که آموزش و کاربرد آن را آسان می کند . همچنین متلب ، دارای قابلیتی بسیار قدرتمند و با ارزش به نام help است . این قابلیت کاربر را از به خاطر سپردن بسیاری از دستورات بی نیاز می کند . تنها کافی است نحوه استفاده از آن آموزش داده شود . علاوه براین ، متلب tool box ها و ابزار های مختلف دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارند و کاربر را در استفاده هرچه آسان تر از این نرم افزار برای حل مسائل و پروژه های مختلف یاری می کنند .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *