کلاس آنلاین زبان برای کودکان در سمنان

کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی با هدف افزایش کیفیت یادگیری و استفاده از بروزترین متدهای دنیا برای کودکان در استان های سمنان و تهران برگزار میشود . افزایش دامنه ی واژگان از طریق خواندن داستان های کوتاه آموزنده و آموختن اصطلاحات پرکاربرد از فعالیت های کلاس محسوب میشود . زبان آموزان میتوانند با صحبت کردن در قالب موضوعات مختلف مهارت های گفتاری حتی ارتباطی خود را افزایش دهند و از این طریق مکالمه خود را میتوانند تقویت کنند .

کلاس آنلاین زبان برای کودکان در سمنان

بچه ها نیاز به مقداری زمان دارند تا زبان را یاد بگیرند پس صبور باشید و با ثبت نام در کلاس ما خواهید دید که چقدر زیبا و روان همانند یک بومی آمریکایی صحبت میکنند . فراگیری از سنین خردسالی یکی از ایده آل ترین و منحصر به فردترین روش هاست از طرفی دیگر کودکان ماشین های یادگیری هستند . سرعت آموختن در این سن به حدی بالاست که آنها میتوانند به راحتی همچون زبان مادری خود حرف بزنند .

مطالعات نشان داده است که این دلبندان آواهای انگلیسی را از طریق تعامل مستقیم با اطرافیان خود یاد میگیرند . بنابراین از مزایای شرکت در کلاس ما این است که توانایی های شناختی حتی عملکرد آنها بهتر و تقویت میشود . یکی از شاخص های روش های جدید آموزش VIP یا به عبارتی یادگیری ماندگار تا پایان عمر است که با استفاده از فعالیت های بسیار شاد و سرگرم کننده که ذهن کودک را جذب و همراه میکند .

آموزش با موسیقی پخش کارتون و روش های دیگر باعث میشود که آنها به راحتی به تلفظ کلمات بپردازند و نزدیکتر به زبان اصلی صحبت کنند . بنابراین فرزند شما تنها نیاز به یک تبلت یا کامپیوتر با اینترنت پرسرعت دارد و با درنظرگرفتن علاقه مندی های دوران کودکی بتوانند مسلط شوند . و هدف نهایی تدریس ما، آماده سازی نوآموزان از پایه برای ورود به مدرسه و رقابت با سایر همکلاسی های خود در کلاس و امتحانات پایان سال است .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *