کلاس آنلاین ریاضی نهم در رشت

کلاس درس ریاضی برای دانش آموزان پایه نهم دبیرستان به صورت آنلاین تشکیل می شود. تدریس سرفصل های کتاب در این کلاس ها توسط فارغ التحصیل رشته مهندسی برق الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه سراسری، با چندین سال سابقه تدریس در مدارس و مراکز آموزش علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان انجام می شود. مطالب درسی در این کلاس ها با استفاده از متودهای آموزشی ساده و کاملا مفهومی و بر اساس سطح علمی دانش آموزان عزیز، از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود.

کلاس آنلاین ریاضی نهم در رشت

دانش آموزان عزیز کلاس نهم، دیگر نگران مشکلات یادگیری درس ریاضی خود نباشید. با برگزاری کلاس های آنلاین، ما امکان ثبت نام را برای تمامی شما عزیزان، از سرتاسر کشور فراهم کرده ایم. با نام نویسی در این کلاس ها، در هر نقطه از کشور که باشید ما معلم ریاضی را به خانه شما می آوریم. برای شرکت در کلاس ها تنها کافیست زمان دلخواه خود را تعیین کنید و سپس بدون نیاز به جابه جایی، با صرف حداقل زمان و هزینه، در موقعیت دلخواه خود، از یادگیری مطالب درسی با استفاده تکنیک های آموزشی نوین لذت ببرید.

روش های تدریس در دوره های ما متناسب با سطح علمی هر دانش آموز تعیین می گردد و تمامی سرفصل های کتاب درسی از سطح مبتدی تا پیشرفته تدریس می شود. لازم به ذکر است که در این کلاس ها ضمن تدریس کامل تمامی مطالب درسی و حل نمونه سوالات معتبر امتحانی، امکان رفع اشکال و طرح پرسش به صورت مستقیم، از دبیر مربوطه نیز فراهم شده است.

برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در سریع ترین زمان ممکن با شما عزیزان تماس حاصل نماییم.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *