کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی در مازندران

خبر خوب برای مردم مازندران ! با توجه به هزینه­ های گزاف موسسات آموزش زبان انگلیسی ، ما تصمیم داریم کلاس های آنلاین زبان را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی (Reasonable ) برای تدریس به هم استانی های عزیز در سراسر مازندران برگزار نماییم . لذا از همه ی علاقمندانی که به دلیل عدم توانایی پرداخت شهریه ­های نا معقول ، از فراگیری باز مانده ­اند ، دعوت به عمل می­ آید .

کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی در مازندران

برگزاری کلاس ها به صورت گروهی ( حداکثر 10 نفره ) ، نیمه خصوصی ( 5 نفره ) و خصوصی ، این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا با توجه به نیاز های خود ، در کلاس ی متناسب با اهدافتان شرکت کرده و در زمان مطلوب ، به نتایج دلخواه ، دست یابید .

روش تدریس به این صورت است که برای تقویت مهارت ­های چهارگانه ی شنیداری ( Listening) ، نوشتاری (Writing ) ، گفتاری (Speaking ) و خواندن ( Reading ) از منابع متنوعی همچون کتاب ها و سی دی های معتبر در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی استفاده می گردد ؛ به طوری که زبان آموزان ، توانایی شرکت در آزمون­ های مختلف زبان انگلیسی را کسب نمایند . هدف ما ارائه خدمت به شما با کم ترین هزینه و بیشترین بازدهی می ­باشد . اگر خواهان پیشرفت ، ایجاد تحول و فرصت های شغلی فراوان در زندگی خود هستید ، با اشتیاق به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید . ما نیز مفتخر خواهیم بود با فراهم کردن شرایط مناسب برای یادگیری بهتر و موثر تر ، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری ­نماییم .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *