کلاس آنلاین آموزش خصوصی زبان انگلیسی در سمنان

دانش آموزان پایه نهم متوسطه کل استان سمنان شما میتوانید تنها با اختصاص دادن کمی وقت درس زبان انگلیسی خود را به صورت خصوصی در کلاس آنلاین آموزش ببینید . اگر تا به امروز نگران یادگیری خود بوده اید یا به دلایل مختلفی از جمله اعتماد به نفس پایین یا به هنگام انجام فعالیت در کلاس دچار اضطراب و ترس شده اید دیگر نگران نباشید . زیرا در این کلاس شما با روش هایی آشنا خواهید شد که نه تنها مطالب شیرین این کتاب را خوب و به نحو احسن یاد خواهید گرفت بلکه باعث ایجاد شور و شوق انگیزه در شما خواهد شد .

کلاس آنلاین آموزش خصوصی زبان انگلیسی در سمنان

همچنین اگر روش های سنتی خشک و کسل کننده باعث تغییر دیدگاهتان و به وجود آمدن نگرش منفی در شما شده است ، اینبار همه چیز فرق خواهد کرد و سبب علاقه مندی و اشتیاق شما خواهد شد . کتاب شما شامل چند بخش از جمله مکالمه گرامر و لغت میباشد که برای هر درس یک فایل صوتی وجود دارد .

در قسمت واژگان برای یادگیری بهتر و با سرعت از تصاویر استفاده میکنیم تا در حافظه ی بلند مدتتان ثبت و ماندگار شود در کنار آن شما با pronunciation یا تلفظ به صورت درست و دقیق آشنا خواهید شد و یاد میگیرید که همانند یک آمریکایی زبان استرس یا تأکید را هنگام ادا کردن روی کدام قسمت از کلمه بگذارید . قسمت دیگر قواعد است که آن را کاملا ساده روان و قابل فهم میاموزید .

در حقیقت گرامر ممکن است به دلیل روش های نادرست تدریس در مدارس اکثر زبان آموزان آن را سخت ترین و یا پیچیده ترین پارت در نظر بگیرند . اما این اطمینان را به شما میدهیم که ترفندهای ما به گونه ای است که مبحث دستور برای شما شیرین و جذاب شود تا جاییکه اصلا متوجه نمیشوید که چگونه آن را یاد گرفته اید .

در نهایت آموزش مکالمه را داریم که شما را با موضوعات مختلف آشنا میکند و در این میان با کلی عبارات و اصطلاحات پرکاربرد هم آشنا میشوید و نکته ی مثبت conversation یا دیالوگ این است که میشود مثال هایشان را هم در آن مشاهده کرد و این گونه است که فرا خواهید گرفت چگونه جملات را درست از لحاظ ساختاری بیان کنید و از همین راه مهارت گفتاریتان تقویت خواهد شد . فرصت های معمولی را از دست ندهید و آنها را به شرایط استثنایی تبیدیل کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *