کلاس آموزش مجازی زبان انگلیسی

دانش آموزان پایه هشتم متوسطه اگر میخواهید درس زبان انگلیسی خود را به صورت اصولی یاد بگیرید و توانایی هایتان را ارتقا دهید پیشنهاد ما این است که در کلاس مجازی ما ثبت نام کنید و با روش های متفاوت و جذاب آموزش آشنا شوید . در اینجا شما میاموزید که چگونه لغات و گرامر را ساده و مفهومی یاد بگیرید و برای همیشه به حافظه ی بلند مدتتان بسپارید . علاوه بر آن باpronunciation یا تلفظ درست هر لغت آشنا خواهید شد همچنین یاد میگیرید که چگونه جملات درconversation یا مکالمه را با لحن و آهنگ خاصی بخوانید . زیرا اگر جملات مکالمه را با هدف اینکه فقط بخوانید نه تنها قدرت درک شما از آن جمله افزایش پیدا نمیکند بلکه هیچ جذابیتی برای شنونده ی شما هم نداشته خسته و دلسرد میشود .

کلاس آموزش مجازی زبان انگلیسی

ما مثال های متفاوتی در رابطه با کلمات مکالمه گرامر کار میکنیم تا یادگیری به صورت عمیق و سازنده صورت گیرد . زیرا حل مثال های متفاوت قدرت ذهن و مغز شما را فعال و ارتقا میدهد . حتی این امر باعث میشود به نکات مهم و کلیدی دست پیدا کنید که به حل سؤالات امتحانی کمک بزرگی میکند و نتیجه آن این است که نمره ای را در حل سؤال ها از دست ندهید .

برای جذاب تر شدن کلاس استفاده از فایل های شنیداری جهت تقویت لیستنینگ ، کلیپ و فایل ها تصویری برای ارتقا و قدرت درک بصری و حافظه ی بینایی که اینکار به آموختن سریعتر شما کمک خواهد کرد . آموزش صحیح به بچه ها یکی از بزرگترین دغدغه ی خانواده هاست به خصوص اینکه اکثرا بیشترین دقت را به کار میبرند تا معلمانی را انتخاب نمایند که این زبان شیرین را اصولی به فرزندانشان یاد دهند .

چرا که سنگ اول چو نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج . بنابراین والدین با پرداخت هزینه مناسب میتوانند رویای زیبای فرزندان خود را به واقعیت تبدیل کنند . با حضور مثبت خود میتوانند از همان ابتدا احساس کنند که وارد یک دنیای جدید شده اند زیرا ترفندها و روش های یادگیری در اینجا کاملا متفاوت و تأثیر بسزایی بر احساسات و عواطف آنها دارد . در پایان علاقه مندان توسط آشنایی با کاربرد زبان در موقعیت های مختلف ، مهارت های فکری خلاقیت و نوآوری در آنها تقویت میشود .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *