کلاس آموزش زبان در ساری به صورت مجازی

از مهم ترین مزایای شرکت در کلاس هایی که به صورت مجازی ( آنلاین ) برگزار می گردند ، می توان به مواردی نظیر صرفه جویی در وقت و هزینه ها ( دوره های آنلاین 60 درصد کم تر از تدریس های سنتی وقت می گیرد و همچنین هزینه های جانبی نظیر تردد و … حذف می گردند ) ، مناسب بودن برای افراد شاغل و پر مشغله ( زیرا این کلاس ها ضبط می شوند بنابراین افراد می توانند در هر زمان که بخواهند آن ها را دانلود و مشاهده کنند ) ، مصونیت از خطرات ناشی از ویروس ها و … اشاره کرد . اگر شما نیز تمایل دارید در زمینه ی فراگیری زبان انگلیسی از آموزش آنلاین ما در شهر ساری برخوردار شوید و از مزایای بی شمار آن بهره مند گردید ، همین حالا می توانید برای شرکت در کلاس ها اقدام نمایید .

کلاس آموزش زبان در ساری به صورت مجازی

برای ثبت نام در این کلاس ها نیاز به شرایط خاصی نیست و هر فرد علاقمند با هر سن و شغل و سطح زبان اولیه می تواند در این کلاس ها شرکت کند و مهارت های خود را در زمینه های شنیداری ( Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن (Reading ) تقویت نماید . برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) و گروهی ( حداکثر 10 نفر ) می باشد و زبان آموزان می توانند با تنوعی که در نوع برگزاری کلاس ها در اختیارشان قرار داده ایم ، با توجه به نیاز های خود در یکی از این کلاس ها شرکت کنند و به نتایج دلخواه دست یابند .

فرصت را برای یادگیری زبان انگلیسی از دست ندهید و از همین امروز یک قدم برای نزدیک تر شدن به اهدافتان بردارید . ما ، در کنار شما خواهیم بود و برای موفقیت شما از هیچ تلاشی فروگزار نخواهیم کرد .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *