کلاس آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای کودکان

والدین گرامی استان سمنان ، کودکان خود را در کلاس خصوصی آموزش زبان انگلیسی ثبت نام کنید . این دوره برای نوآموزان میتواند جذاب شیرین و در عین حال کاربردی باشد و با استفاده از روش های متفاوت میتوانند به درجه بالایی از این علم برسند و پیشرفت خود را تضمین کنند . به خاطر داشته باشید که اگر از راه علمی زبان خارجی را به فرزندانتان آموزش دهید به راحتی قادر خواهند بود علاوه بر زبان مادری ، انگلیسی را هم فرا بگیرند . با هزینه ای اندک فردایی روشن را برای دلبندان خویش به ارمغان آورید . این را بدانید مسئله یادگیری زبان دوم از مهمترین فاکتورهای پیشرفت نظام آموزشی کشور به شمار میرود .

کلاس آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای کودکان

ما با استفاده از پخش فیلم های کارتونی انیمیشن های مختلف همراه با شعر و موسیقی و روش های هیجان انگیز جذاب انگلیسی را یاد میدهیم . تمرکز ما بر روی حروف الفبا لغات ابتدایی و مهم نظیر انواع رنگ ها اسامی حیوانات اعداد سلام و احوال پرسی اعضای بدن و بسیاری موارد دیگر و نیز نحوه تلفظ صحیح آموخته میشود .

یکی از ویژگی های بارز فعالیت های ما هنگام تدریس ایجاد انگیزه علاقه برای یادگیری و پیگیری آموزش در سطوح بالاتر میباشد . استفاده از عکس ها و داستان های هیجان انگیز باعث میشود که فضای کلاس بسیار دلپذیر بوده و هیچگاه احساس خستگی نکنند و حتی سبب ترغیب آنها میشود .

در صورتیکه اگر افراد برای فراگیری زبان از سنین کودکی آغاز کنند میتوانند در سن های بالاتر روان و با لهجه ی آمریکایی حرف بزنند . نوگلان از یادگرفتن لذت میبرند و برای آنها اهمیت ندارد که موضوع یاد داده شده بر روی کدام یک از مهارت های ذهنی آنها تاثیر خواهد گذاشت . آنها یک راست به وسط موضوع میپرند و از آموختن بسیار خوشحال میشوند . مساله حیرت انگیز در مورد آنان این است که بدون داشتن هراس هرچیزی را در اطراف خود امتحان میکنند حتی اگر درستی یا نادرستی آن را ندانند .

بنابراین بچه ها فارغ از اینکه ممکن است نظرشان اشتباه یا درست باشد به سرعت آن را به زبان میاورند همچنین مشتاق دریافت بازخورد معلم خود هستند . عزیزان با اشتیاق بسیار کلمات جدیدی را که یاد گرفته اند را ، جمله سازی میکنند تا واکنش بزرگان را ببینند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *