کلاس آموزش درس زبان انگلیسی مدارس در سمنان

دانش آموزان مدارس شهرهای سمنان و تهران ، شما میتوانید با یادگیری زبان انگلیسی در کلاس آنلاین میزان مهارت های خود را ارزیابی نموده و استعدادهای خود را کشف کنید . در این کلاس شما با انواع متفاوت و مختلف شیوه های آموزش مانند استفاده از تصاویر بکارگیری روش کدینگ جهت یادگیری و حفظ آسانتر لغات پخش فیلم و فایلهای صوتی برای آشنایی با مکالمه اصطلاحات عبارات رایج و پرکاربرد خواندن داستان های کوتاه تجزیه تحلیل متن برای بالاتبردن تسلط و فهم راحت تر همچنین تقویت مهارت های شنیداری با استفاده از آهنگ و پخش لیستنینگ های درس آشنا خواهید شد . بنابراین دیگر نگران ضعف ها مشکلات خود نباشید فرصت های طلایی را غنیمت بشمارید و پیشرفت خود را تضمین کنید .

کلاس آموزش درس زبان انگلیسی مدارس در سمنان

بعضی از دانش آوزان رابطه خوب و صمیمی با زبان انگلیسی ندارند و به دلایل مختلفی از جمله آگاه نبودن از روش های درست تدریس نداشتن مدرس خوب داشتن ترس هنگام صحبت کردن کمرویی و عدم اعتماد به نفس دیدگاه منفی نسبت به این زبان دارند به همین علت یادگیری آن را مهم نمیدانند از این رو برای همیشه کنار گذاشته اند . ما راه حل مشکلاتتان را پیدا کرده ایم و پیشنهاد میکنیم در کلاس ما ثبت نام کنید و با حضور فعال پرانرژی شما عزیزان تمامی نقاط ضعف قوت خود را شناخته آن را به چالش بکشید و برای بهبود انها همچنین رسیدن به یک نتیجه مثبت تلاش کنید .

اولین چیزی که برای ما در اولویت قرار دارد ایجاد علاقه انگیزه و اراده در شما زبان آموزان عزیز است زیرا تنها با علاقه مندی و داشتن هدف هست که میتوانید سرنوشت آینده ی درخشان خود را به بهترین شکل رقم بزنید . آشنا شدن با فضای کلاس و شیوه های صحیح تدریس دیگر نگران انجام فعالیت های خود در مدرسه نیستید زیرا به راحتی میتوانید مهارت های کلامی و ارتباطی خود را گسترش دهید و با معلم خود رابطه ی دوستانه برقرار کیند .

از آنجاییکه دریافت بهترین نمره برایتان از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین به آسانی از عهده ی سوالات تامتحان پایان ترم برمیایید و به نتایج دلخواهتان میرسید . موفقیت و رسیدن به بالاترین درجه علمی آرزوی ماست پس به سمت پله های موفقیت حرکت کنید و شاهد عملکرد مثبتتان باشید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *