کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در سمنان

آموزش مجازی زبان انگلیسی به کودکان 8 سال این روزها و با شرایط موجود در دنیا متقاضی و طرفدارهای زیادی پیدا کرده است . بسیاری از والدین اعتقاد دارند برای در امان ماندن از بیماری بهتر است در خانه بمانیم اما چگونه این شرایط سخت را برای فرزندانمان تبدیل به فرصت کنیم . بنابراین کلاس ما افتخار دارد آموزشی را به صورت خصوصی با امکانات آنلاین در کل استان سمنان برگزار نماید . حالا برای سرگرم کردن خردسالان همچنین فراگرفتن زبان دوم روش های گوناگونی وجود دارد که برای به وجود آوردن انگیزه در فرزندانتان واجب است .

کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در سمنان

در شرایط فعلی ما این بستر را فراهم کرده ایم تا شما پدرو مادر عزیز نوگلان خود را با خیال راحت در منزل در جهت دوزبانه شدن همراهیشان کنید . در این دوره زبان آموزان به طور کامل مکالمه کاربردی را فرا میگیرند و برای انگلیسی صحبت کردن آماده میشوند . همچنین سعی شده است برای ترغیب هرچه بیشتر مباحث آموزشی با تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود .

علاوه بر آن با پخش فایل های صوتی تمام تلاشمان را میکنیم که مهارت شنیداری این عزیزان را از پایه تقویت کنیم و اینکه آنها را به تلفظ درست واژه ها عادت دهیم . این را بدانید که وقتی فراگیری زبان را از سنین کودکی شروع کنید کودک توانایی صحبت کردن به زبانی غیر از زبان مادری خود را موضوعی غیر معمولی تلقی نمیکند و احساس راحتی و تعلق بیشتری با جوامع دنیا خواهد کرد .

علاوه بر آنها ما با پخش انیمیشن و کلیپ کلاس را برای این عزیزان جذاب و سرگرم کننده میکنیم تا هیچگونه خستگی در آن احساس نکنند و تأثیر بسزایی در حافظه ی آنها دارد از طرفی کودک به دلیل هوش بالا تمامی جملات و واژگان را حفظ میکند و همین امر باعث میشود که تمامی مطالب در حافظه ی بلند مدت آنها ثبت شود .

یاد دادن زبان به کودکان همواره یکی از مهمترین و تخصصی ترین مراحل در یادگیری زبان انگلیسی است اگر شما دانش کافی از زبان انگلیسی ندارید بهتر است به جای هزینه های گزاف و فرستادن کودکتان به کلاس ها در دوران ویروس کرونا همان هزینه را برای دوره مجازی پرداخت کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *