کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در ساری

کلاس های خصوصی آموزش آنلاین و حضوری زبان انگلیسی را در شهر ساری از دست ندهید . کلیه ی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند با شرکت در این کلاس ها از تخفیفات ویژه ای که برای دانش آموزان در نظر گرفته می­شود ، برخوردار شوند و با کم­ ترین هزینه به بالاترین کیفیت و بازدهی دست یابند .

کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در ساری

هدف عمده ی برگزاری این کلاس ها تقویت مهارت های چهارگانه ی شنیداری ( Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن (Reading ) در زبان آموزان می ­باشد و همچنین برای دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی ، امکان شرکت در کلاس های خصوصی و تقویت پایه های زبان و پیشرفت در این درس وجود دارد .

اهداف شما تعیین کننده ی متد های آموزشی ما می­ باشد . برای مثال ، در کلاس های تقویتی و رفع اشکال دانش آموزان مدارس ، از کتاب های کمک آموزشی و منابعی برای حل اشکالات آن ها در این درس استفاده می­شود ولی برای کسانی که قصد مهاجرت دارند و خواستار یادگیری زبان انگلیسی از سطوح پایه هستند ، از منابع دیگری متناسب با اهداف آنان استفاده می­گردد .

فرصت را برای یادگیری زبان انگلیسی از دست ندهید و از همین امروز یک قدم برای نزدیک تر شدن به اهدافتان بردارید . ما ، در کنار شما خواهیم بود و برای موفقیت شما از هیچ تلاشی فروگزار نخواهیم کرد .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *