کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در زابل

یادگیری زبان انگلیسی به جرأت میتوان گفت یکی از مهمترین چالش های پیش روی هر فردی است که میخواهد در شغل و زندگی خود پیشرفت بیشتری داشته باشد . ما کلاس آموزش زبان انگلیسی به صورت خصوصی برای همه سنین در شهر زابل در نظر گرفته ایم تا بتوانند به موقعیت دست پیدا کنند . تمامی موانع پیش روی زبان آموزان در فرایند یادگیری شناسایی میکنیم و در حقیقت به تسهیل و رفع آنها اقدام مینماییم . هدفمان تبدیل روند آموختن زبان به فعالیتی آسان و سرگرم کننده است .

کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در زابل

ما از شیوه های آموزشی مبتنی بر تمرین و تکرار استفاده میکنیم این به معنی آن است که در عین حال که تمریناتی را حل میکنید ، دو زبانه هم میشوید . گله بسیاری از زبان آموزان این است که از شرکت در کلاس خسته میشوند و یا به اندازه کافی لذت نمیبرند .

اما ما قصد داریم این را برایتان لذت بخش کنیم تا خسته و دلزده نشوید . هنگام یادگیری زبان انگلیسی به منظور برقراری ارتباطات کامل به سه مهارت نیاز دارید که شامل لیستنینگ ریدینگ اسپکینگ میباشد . تقویت Listening منجر به بهبود تلفظ لغات نحوه ی بیان جملات و محل های استرس در جمله ها و کلمات خواهد شد در پی آن افزایش اعتماد به نفس و خودباوری را به دنبال دارد .

Speaking به عنوان یک مهارت خلاقانه شفاهی نیز شناخته میشود و ما یاریتان میکنیم که با طرح موضوعات مختلف توانایی کلامیتان را ارتقا بخشیم و به سادگی روان و با تسلط کامل صحیت کنید . Reading راهی بسیار مهم برای کسب اطلاعات است و ما از این طریق شخص را قادر به خواندن به طور مستقل و تقابل با پیام دریافت شده از این طریق میکنیم .

از مزایای کلاس خصوصی این است که شما عزیزان میتوانید به دلیل تعداد کم در کلاس از وقت خود استفاده نمایید و هر سؤالی را که در ذهنتان پیش میاید و یا اگر مفهومی برایتان نا مفهوم است بپرسید . شما با آموختن این شانس را خواهید داشت تا با دنیای تازه ای از منابع معتبر جهان در تماس قرار گیرید و امکان استفاده از آنها را برای خود مهیا کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *