کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی دبیرستان

با شیوه های متفاوت یادگیری زبان انگلیسی دوره دبیرستان آشنا شوید و آن را در کلاس آنلاین آموزش ببینید . برنامه های ما شامل گرامر ترجمه متن و تلفظ لغات میباشد همچنین برای به خاطر سپردن کلمات روشی نوین را طراحی کرده تا به خاطر سپردن آن برای دانش آموزان راحت تر و جذاب تر شود .کلمه ها از پر اهمیت ترین بخش در یادگیری هر زبان به شما میروند در واقع با یک بانک مختصر لغات میتوانیم منظور خود را بیان کنید و توصیه میکنیم که توجه جدی به آن داشته باشید چون فقط با مسلط بودن میتوانید درس را با نمره بالا بگذرانید .

کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی دبیرستان

ما میدانیم تکنیک های یادگیری باید جذاب و منحصر به فرد باشد و اگر به شیوه ای نادرست انجام گیرد کسالت بار و خسته کننده خواهد بود . در ذهن زبان آموزان همیشه گرامر زبان انگلیسی به عنوان یکی از غیر محبوب ترین موضوعات است اما با استفاده از ترفند های خلاق و متنوع این شرایط را برای عزیزان فراهم کرده ایم تا بتوانند اصولی و مؤثر یاد بگیرند .

زیرا قواعد دستوری کمک میکند که آنها به راحتی در کنار واژگان صحبت کنند در حقیقت قواعد را در قالب لغات قرار دهند و یک جمله ی جدید تولید کنند . در قسمت passage زبان آموزان معمولا در پاسخ دادن به سؤالات درک مطلب بیشتر دچار مشکل میشوند اما ما با تدریس برخی استراتژی ها تلاشمان بر این است تا به طرز شگفت آوری به نتیجه ی دلخواه برسند .

از طرفی با آموزش تحلیلی ریدینگ شما را یاری میکنیم تا دامنه ی لغاتتان گسترده تر شود و حتی به راحتی بتوانید متن را در امتحان ترجمه کنید و نمره ی خوبی را از این قسمت به دست آورید . ریدینگ در زبان انگلیسی راهی مهم برای کسب اطلاعات از یادگیری زبان و اصول آن برای یک زبان آموز است .

بنابراین مهارت های یادگیری Reading به توانایی های خاص اشاره دارد که یک شخص را قادر به خواندن به طور مستقل و تقابل با پیام دریافت شده از این طریق میکند نهایتا فرایند خواندن متن به تمرین مستمر پیشرفت خلاقیت تجزیه و تحلیل نیاز دارد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *