کلاس آموزش آنلاین ریاضی هفتم در رشت

کلاس آنلاین آموزشی درس ریاضی برای دانش آموزان پایه ی هفتم متوسطه برگزار می گردد. تدریس ریاضیات در این کلاس ها با استفاده از متد های آموزشی روز دنیا و توسط فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی برق الکترونیک ، با چندین سال سابقه در مدارس و مراکز آموزش عالی شهر رشت انجام می شود.

کلاس آموزش آنلاین ریاضی هفتم در رشت

با ثبت نام در کلاس های ما ، دیگر نگران دوری مسافت و مشکلات ناشی از اتلاف وقت و هزینه برای رفت و آمد به کلاس ریاضی نباشید ، ما با برگزاری کلاس های مجازی تمامی این مشکلات را برای شما حل کرده ایم ، به این ترتیب امکان شرکت در این دوره ها برای تمامی دانش آموزان عزیز پایه ی هفتم ، از سر تا سر کشور فراهم شده است.

شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید می توانید به صورت آنلاین با استاد مربوطه ارتباط برقرار کنید و به یادگیری مطالب درسی با استفاده از متد های های آموزشی کاملا مفهومی و قابل درک بپردازید. روش های تدریس در دوره های ما متناسب با سطح علمی هر دانش آموز تعیین می گردد. به این ترتیب امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته فراهم شده است. در این کلاس ها ضمن تدریس کامل تمامی مطالب کتاب درسی و حل نمونه سوالات امتحانی ، امکان رفع اشکال و طرح پرسش به صورت مستقیم ، از دبیر مربوطه نیز برقرار شده است. برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس حاصل نماییم.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *