کلاس آموزش آنلاین انگلیسی در سمنان

زبان آموزان عزیز شهر سمنان و قم ، شما با ثبت نام در کلاس آنلاین زبان انگلیسی میتوانید از شیوه های نوین آموزش برخوردار شوید . هدف اصلی ترغیب افرادی است که به تازگی وارد حیطه ی زبان شده اند تا در مسیر خود ثابت قدم حرکت کنند . بدیهی است که همه ی مهارت های اصلی زبان یعنی شنیداری گفتاری نوشتاری و درک مطلب در کنار یکدیگر برای آنها حاصل خواهد شد . اما از آنجاییکه اهداف اصلی یادگیری ، برقراری ارتباط است پس بیشتر تمرکز کرده و انرژی قابل توجهی برای آن در نظر گرفته میشود . در این کلاس با نقش آفرینی میخواهیم سبب پیشرفت چشمگیر افراد شویم و آنها را برای رسیدن به نتایج دلخواهشان سوق دهیم .

کلاس آموزش آنلاین انگلیسی در سمنان

آموزش زبان در دنیای امروز شکل جدیدی به خود گرفته و از حالت قدیمی و سنتی خود خارج شده است و با ارائه ی قواعد دستوری لغات نکات مهم و کلیدی در قالب تمرینات مکالمه و متون مختلف به مراتب مفیدتر برای این دانش پژوهان فراهم میاورد . یکی از چالش برانگیزترین ابعاد ، ایجاد علاقه و انگیزه در فرد است به همین دلیل در انتخاب عناوین و موضوعات خود دقت بالایی داشته تا همواره حس علاقه مندی را در افراد حفظ کنیم .

ما پی برده ایم چه روشی کاربردی و مهمتر از آن چه روشی غیر کاربردی است . همانطور که میدانید کمرویی و ترس دو مانع بزرگ در فراگیری است زیرا به این نتیجه میرسند که اشتباه کردن میتواند عواقب بدی را داشته باشد . بنابراین ما به شما میاموزیم که چگونه میتوانید در برابر ترس خود مقابله کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید .

از طرف دیگر پیشنهاد میکنیم که عجله نکنید آهستگی و پیوستگی رمز موفقیت است زیرا زمان خیلی زیادی طول میکشد که ذهن به ساختارهای جدید عادت کند . اگر احساس میکنید هنوز آماده ی صحبت کردن به انگلیسی نیستید ، صبر داشته باشید تا زمانی که احساس قدرت بکنید زیرا این موضوع را نباید فراموش کرد که آموختن زبان یا به عبارتی دو زبانه شدن مثل یک مسابقه نیست .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *