تدریس نرم افزار matlab در رودسر

دوره ی مجازی تدریس نرم افزار متلب در قالب کلاس های آنلاین برای کلیه ی علاقه مندان به برنامه نویسی برگزار می شود . این دوره به دو شیوه خصوصی و عمومی برای متقاضیان از سراسر کشور برگزار می شود . این کلاس ها ، مخصوص علاقه مندان ساکن رودسر می باشد . ولی با توجه به آنلاین بودن کلاس ها ، تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی با matlab  بِه وبژه دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پایه و فنی مهندسی در سراسر کشور می توانند با استفاده از تلفن همراه هوشمند یا لپ تاپ در این دوره ها شرکت کنند .

تدریس نرم افزار matlab در رودسر

هدف از برگزاری کلاس های آنلاین ، آموزش اصولی و مقدماتی نرم افزار matlab برای ارتقا سطح علمی دانشجویان و تقویت مهارت های کاربردی آن ها برای ورود به بازار کار در آینده است . زبان برنامه نویسی و نرم افزار متلب ، یک نرم افزار بسیار محبوب و قدرتمند با کاربردهای فراوان در صنایع مختلف بویژه در مباحث محاسبات و مدل سازی ریاضیاتی می باشد . در نتیجه فراگیری برنامه نویسی با متلب ، به کلیه ی دانشجویان و علاقه مندان به ریاضیات و برنامه نویسی بسیار توصیه می شود .

با شرکت در کلاس های آنلاین آموزش متلب می توانید ، با صرف وقت و هزینه کم و بدون هیچ پیشنیازی ، به طور کامل با الگوهای  کد نویسی در نرم افزار matlab به صورت کاملا پایه و مقدماتی آشنا شوید . و از کاربردهای بسیار آن در به سرانجام رساندن مسائل و پروژه های مختلف ، در حوزه ی تخصصی موردنظر خود ، بهره ببرید .

علاوه براین با فراگیری این نرم افزار می توانید انواع مختلفی از نمودارهای دو یا چند بعدی را با گرافیک دلخواه رسم نمایید و تحلیل های آماری را بر روی آن ها اعمال کنید . یکی از مهم ترین علل محبوبیت نرم افزار متلب امکانات و ابزارهای ارزشمندی است که در اختیار کاربران قرار می دهد . در متلب app ها ، tool box ها و ابزارهای کاربردی دیگری وجود دارد که هر کدام کاربردهای گوناگون و بسیار مفیدی دارند . این نرم افزار بسیاری از مباحث ریاضیاتی مهم را پوشش می دهد و حتی کد های از پیش نوشته شده ی توابع گوناگون را در اختیار کاربر قرار می دهد . و از این طریق استفاده از این نرم افزار را برای کاربران سهولت می بخشد .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *