تدریس مجازی نرم افزار excel و ورد در فولادشهر

تدریس مجازی نرم افزار excel و ورد در فولادشهر

دوره های تدریس نرم افزار های excel و ورد در شهر فولادشهر بصورت مجازی و با بهترین کیفیت برگزار می شود. شما مردم عزیز فولادشهر که علاقه به یادگیری این دو نرم افزار پرکاربرد اداری هستید، می توانید با کمترین تجهیزات یعنی با داشتن یک وسیله هوشمند(موبایل، لب تاپ، کامپیوتر و یا تبلت) و اینترنت در کلاس های ما شرکت کنید.

نرم افزار ورد برترین نرم افزار در زمینه ی نامه نگاری می باشد.این نرم افزار در محیط اداری برای تایپ نامه ها استفاده می شود. همچنین در محیط های آموزشی مانند دانشگاه و مدرسه برای پایان نامه نویسی و مقاله نویسی نیز، مورد استفاده کاربران است.در محیط نرم افزار ورد شما می توانید متن ها را یادداشت کنید، سایز آن را تغییر دهید، آن ها را ویرایش کنید، جابجا کنید، حذف کنید و علاوه بر آن می توانید نمودار، جدول، تصاویر و فرمول نیز به متن خود بیافزایید.

نرم افزار excel یکی از نرم‌افزارهایی است که در عین سادگی دارای قابلیت‌های بسیاری بوده و حسابداران می‌توانند از آن برای تهیه‌ی گزارشات حسابداری و انجام امور حسابداری استفاده کنند. این نرم‌افزار که یکی از زیرمجموعه‌های مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس محسوب می‌شود، امکان انجام عملیات ریاضی مربوط به حسابداری مانند محاسبه‌ی میزان ساعات کاری، محاسبه‌ی حقوق بر اساس ساعت کار، تنظیم و ثبت صورت‌های مالی و… را برای حسابداران فراهم می‌کند. 

—————————
مدرس : مرضیه طاهرزاده
تماس : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
تلگرام : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
واتس اپ : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *