تدریس مجازی زبان انگلیسی در استان سمنان

با برگزاری کلاس تدریس مجازی زبان انگلیسی برای نوجوانان در استان سمنان و قم هدف ما تربیت زبان آموزانی است که انگلیسی را روان و صحیح صحبت کنند و بتوانند از دانسته های خود به بهترین شکل برای ساختن جملات و برقراری ارتباط در موقعیت های مختلف استفاده نمایند . از مهمترین ویژگی این دوره توانایی آنها برای شرکت در مکالمات روزمره بدون مشکل و استرس است . این کلاس میتواند مناسب افرادی باشد میزان دانش افراد بسیار کم است همچنین مشکلی در یادگیری نداشته و خیلی سریع پیشرفت میکنند .

تدریس مجازی زبان انگلیسی در استان سمنان

در پایان دانش پژوهان میتوانند عبارات ابتدایی را در شرایط خاص درک کرده و با جملات ساده در زبان دوم ارتباط برقرار کنند .  در بخش لغات بیشتر بر روی انگلیسی روزمره از جمله دعوت کردن پیشنهاد و کمک دادن به کسی قرار و برنامه تنظیم کردن است علاوه بر آن بر روی واژگان مربوط به خانه خانواده مکان های مختلف در شهر و تجربیات روزمره زندگی نیز تاکید میشود .

مکالمه انگلیسی هم با تمرکز روی موضوعاتی از جمله صحبت کردن در مورد تعطیلات مقایسه فصل ها و غذاها آینده و گذشته و در مورد زندگی روزانه تمرین میشود . اما برای اینکه فضای کلاس به محیطی شاد مفرح و جذاب تبدیل شود با پخش های صوتی و تصویری انرژی و علاقه را در زبان آموزان ایجاد میکنیم و با استفاده از موزیک سرگرمی را برای دوستان فراهم میاوریم اینکار برای عزیزانی است که فکر میکنند زبان انگلیسی خیلی خسته و کسل کننده است .

نوجوانان نسل پویا و آینده سازان جامعه هستند که در دوره تکوین شخصیت و شکل گیری زندگی خود میباشند و شرایط رشد تکامل و موفقیت در هر فرایند آموزشی مرتبط با انها پیش بینی شود . همچنین آموزش موثر متنوع و گسترش افق دید از یکسو ، روش های مدرن و شخصیت ساز برای عرصه های بعدی نقش اساسی در پرورش و تربیت نسل های جدید و جوانان عزیز را دارد .

کلاس ما با بهره گیری از آخرین روش های آکادمیک و با تاثیر بر توانایی ها و افزایش تمرکز کمک بزرگی به زبان آموز میکند که خود را به ابزار کارآمد زبان مجهز نماید . The best time for a new teaching is right now بهترین زمان برای یک شروع جدید همین الان است .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *