تدریس مجازی ریاضی نهم در رشت

کلاس های آموزشی ریاضیات برای دانش آموزان کلاس نهم متوسطه برگزار می گردد. تدریس در این کلاس ها توسط یک دبیر ریاضی با چندین سال سابقه کار در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان انجام می شود. استاد مربوطه ضمن سابقه کاری قابل توجه، دارای مدارک تحصیلی درخشان از یکی از بهترین دانشگاه های کشور می باشد. از آنجاییکه ما تصمیم گرفته ایم که علاوه بر دانش آموزان رشتی، برای تمامی شما عزیزان از نقاط دور و نزدیک کشور، امکان شرکت در این کلاس های مفید وجود داشته باشد، این دوره ها به صورت مجازی نیز تشکیل می گردد.

تدریس مجازی ریاضی نهم در رشت

دیگر نگران دسترسی به یک دبیر معتبر و دلسوز جهت یادگیری مطالب سخت و پیچیده درس ریاضی خود نباشید. با نام نویسی در کلاس های ما، شما عزیزان همواره از حمایت شبانه روزی یک استاد باتجربه در کنار خود بهره مند خواهید شد.

لازم به ذکر است که تدریس در کلاس های ما با استفاده از روش های کاملا مفهومی و متناسب با سطح علمی شما عزیزان انجام می شود. به این ترتیب تمامی دانش آموزان عزیز، در هر نقطه از کشور و در هر سطحی که باشند می توانند بدون هیچ نگرانی از راه دور و نزدیک در این کلاس ها حاضر شوند و شاهد پیشرفت محصوص دانش ریاضی خود باشند. با توجه به اینکه برای برخی از دانش آموزان رفت و آمد به کلاس های آموزشی همواره امری دشوار و زمان بر بوده است، ما با کلاس های آنلاین خود، این دغدغه شما را نیز برطرف کرده ایم. تنها با یک تماس می توانید از منزل خود در کلاس درس شرکت نمایید و از لذت یادگیری ریاضی به روش آسان بهره مند شوید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *