تدریس زبان انگلیسی در سمنان

یادگیری زبان انگلیسی از صفر در سن بالا هم که باشید کاری نا ممکن و دور از ذهن نیست . در حقیقت در هر زمان و سنی امکان پذیر است و فقط روش های درست و مؤثر را باید بلد باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید . بنابراین ما کلاسی را به صورت آنلاین در شهر سمنان برگزار مینماییم تا بتوانیم نیازهای زبان آموزانی که تازه میخواهند زبان را یاد بگیرند با تدریس محتواهای آموزشی جذاب و متفاوت برطرف نماییم . بسیاری از افراد چون سطح خود را پایه میدانند و یا فکر میکنند صفر هستند بنابراین اعتماد به نفس رفتن به کلاس های زبان را ندارند و حتی از دوره های آموزشی در سطوح ابتدایی بیخبر هستند .

تدریس زبان انگلیسی در سمنان

اما نگران نباشید ما این دوره را برای شما برگزار مینماییم تا بتوانید به آنچه که مد نظرتان است برسید . در کلاس ما فراگیری زبان بر اساس مهارت های خواندن شنیدن و گفتاری است . در حقیقت متدهای ما بر این اساس استوار شده است که از همان اول به صورت گام به گام تمامی این بخش ها را در زبان آموزان خود تقویت سازیم . از ویژگی های تدریسمان این است که چون تمام افراد از سطح زبان مشابهی برخوردارند دیگر ترس از قضاوت و یا مسخره شدن وجود ندارد .

همچنین دیگر به مقایسه خود با دیگران نمیپردازند و فقط به مسیر آموزشی و پیشرفت خود می اندیشند . به همین دلیل به مرور زمان اعتماد به نفسشان در آموختن افزایش میابد و علاقه مند میشوند . یکی دیگر از مواردی را که ما مدنظر قرار میدهیم روش کار کردن روی تلفظ عزیزان میباشد که سبب میشود بسیار راحت تر مهارت شنیداری و گوش های خود را تقویت نمایند و بسیار زیبا و شکیل با تلفظی مناسب کلمات را در صحبت کردن خود استفاده نمایند .

شهریه یکی از مهمترین فاکتورها برای دانش پژوهان به حساب میاید و حتی باعث نگرانی خیلیها شده است اما ما خیالتان را راحت میکنیم و تنها با پرداخت مناسب ترین هزینه میتوانید بهترین سطح یادگیری را تجربه کنید . تمامی تلاش ما بر این است که چون نو آموزان این سطح تازه وارد دنیای زبان انگلیسی شدند فضای کلاس را شاد و پرانرژی نگه داریم که در این میان از تصاویر فیلم و کلیپ های تصویری استفاده میکنیم تا این عزیزان از یادگیری لذت ببرند و دچار خستگی نشوند .

نسبت به توانایی های خود احساس مثبت داشته و خود را باور کنید در حقیقت هدف ما این است بر آنچه که میتوانید انجام دهید ، تمرکز کنید تا میزان خود باوریتان افزایش یابد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *