تدریس زبان انگلیسی دبیرستان در شاهرود

درس شیرین زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان در شهرستان شاهرود تدریس میشود . ما به دنبال راه هایی برای علاقه مند و فعال کردن زبان آموزان در کلاس هستیم و برای رسیدن به این هدف از کارهایی مثل استفاده از فایل های تصویری موضوعات خارج از کتاب درسی در نظر گرفته ایم . درواقع انجام همه این کارها یک برنامه ریزی و زمان بندی خوب و دقیق در اولویت قرار داده ایم . از ویژگی های مثبت کلاس این است که تنوع موضوع و فعالیت ها بالاست که میتواند نیاز هر سطح و سلیقه ای را تامین کند تنها چیزی که نیاز دارید یک ذهن چابک و دقت بالاست .

تدریس زبان انگلیسی دبیرستان در شاهرود

از سخت بودن راه هراسی نداشته باشید و فقط شروع کنید . زبان انگلیسی علم ضروری است که میتواند شما را در یادگیری مهارت های روز دنیا یاری کند . با وجود اینترنت دنیایی از اطلاعات و دانش هایی که در دسترس شما هست ، علاوه بر نبوغ و استعداد بی نظیر شما نیاز به فهم و تسلط هم دارید . هدف اصلی دوره ی ما آماده سازی و بازکردن دریچه ی دنیایی بدون مرز و جدید به روی شما آینده سازان فردای این سرزمین است .

بنابراین ما سعی نمودیم که فضایی متنوع و سرگرم کننده همینطور علمی اصولی مطابق با بروزترین و بهترین روش های حال حاضر دنیا ایجاد کنیم . نوجوانی سنی است که قدرت یادگیری افراد بسیار بالاست و خصوصا در مورد مبحث فراری مثل زبان انگلیسی این سن یکی از بهترین دوران برای تثبیت و تسلط هست اما چیزی که میتواند مانعی بزرگ سر راه نوجوانان باشد نداشتن علاقه است .

در اینجا مهمترین وظیفه ما علاقه مندکردن عزیزان با استفاده از تنوع و روش های جذاب آموزشی هست . بنابراین ما با استفاده از همین ترفندها هر چهار مهارت اصلی listening reading writing speaking تدریس میکنیم و در کنار آن pronunciation را نیز میاموزیم که باعث میشود شما در پایان با دست پر از کلاس خارج شوید و از آنها استفاده کنید

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *