تدریس زبان انگلیسی به صورت مجازی در ساری

تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی در هر مقطعی از زندگی  ، با هر سن  ، شغل و موقعیت اجتماعی  ، ایده ی فوق­العاده­ ای است و تاثیرات آن در ایجاد فرصت ­های شغلی بهتر و بیشتر و … بر کسی پوشیده نیست . همه روزه عده­ ی زیادی در سراسر دنیا به فراگیری این زبان بین ­المللی روی می­ آورند . اگر شما نیز می ­خواهید از این قافله عقب نمانید و علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی در شهر ساری هستید  ، می­ توانید با شرکت در کلاس های ما که به صورت خصوصی  ، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می گردند  ، از تدریس در فضای مجازی برخوردار شوید .

تدریس زبان انگلیسی به صورت مجازی در ساری

به ­طور عمده  ، یکی از علل روان ­شناختی برای تعلل در یادگیری مهارت­ های جدید  ، مسئله­ ی سن می ­باشد و در بسیاری موارد  ، شرکت در کلاس هایی با شرکت کنندگان خردسال یا جوان  ، اشتیاق و اعتماد به نفس را در افراد مسن ­تر از بین برده و آن ­ها را وادار به صرف نظر از یادگیری و ایجاد تحول در زندگی شخصی و کاری می ­نماید .

شما با شرکت در کلاس ­های مجازی  ، فارغ از هر نوع جنسیت  ، سن  ، شغل و سایر دغدغه­ های فکری که تا به امروز مانع از شروع شما گشته  ، می ­توانید حتی در خارج از وقت اداری به تقویت زبان انگلیسی که یکی از ضروری­ ترین مهارت­ های مورد نیاز برای پیشرفت در زمینه­ ی کاری و بهره­ بری از تکنولوژی در زندگی روزمره می ­باشد  ، بپردازید .

در این کلاس ­ها  ، زبان­آموزان­ آموزان در ابتدا با تعیین اهداف خود  ، اعم از شرکت در آزمون ­های گوناگون  ، تقویت هر یک از مهارت­های شنیداری ( Listening )  ، نوشتاری ( Writing )  ، گفتاری ( Speaking )  ، خواندن ( Reading ) و … وارد کلاس های مناسب خود می­گردند و با معرفی منابع مفید در راستای اهداف آتی خود  ، آموزش می بینند .

با تلاش و پشتکار خود و یک تصمیم گیری صحیح  ، دنیای خود را متحول کنید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *