تدریس ریاضیات متوسطه در رشت

کلاس های آموزشی ریاضیات برای دانش آموزان دوره متوسطه اول برگزار می گردد. این کلاس ها با همکاری یکی از دبیران باتجربه سطح شهر رشت و استان گیلان تشکیل می گردد. تدریس مطالب درسی در دوره های ما با استفاده از متود های آموزشی روز دنیا و به گونه ای قابل درک برای تمامی دانش آموزان، انجام می شود.

تدریس ریاضیات متوسطه در رشت

خبر خوش برای دانش آموزان خارج از استان، با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان، ما تصمیم گرفته ایم از این پس با به کارگیری تکنولوژی کلاس های مجازی، کلاس درس را به خانه شما بیاوریم. به این ترتیب با ثبت نام در دوره های ما، دیگر نگران دوری مسافت و مشکلات ناشی از اتلاف وقت و هزینه برای رفت و آمد به کلاس ریاضی نباشید، زیرا ما با برگزاری کلاس های از راه دور، تمامی این مشکلات را حل کرده ایم.

شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید و در هر زمان که بخواهید می توانید به صورت آنلاین با استاد خود ارتباط برقرار کنید و به یادگیری مطالب درسی با استفاده از روش های ساده و متفاوت بپردازید. شیوه های تدریس در دوره های ما متناسب با سطح علمی هر دانش آموز تعیین می گردد. به این ترتیب امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته فراهم شده است.

در این کلاس ها تمامی سرفصل های کتاب درسی به صورت کامل تدریس و نمونه سوالات مربوط به هر مطلب حل می شود، علاوه بر این امکان رفع اشکال و طرح پرسش به صورت مستقیم، از دبیر مربوطه نیز برقرار شده است. برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس حاصل نماییم.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *