تدریس ریاضیات دوره متوسطه اول در رشت

تدریس مطالب درسی کتاب ریاضیات برای تمامی دانش آموزان دوره اول متوسطه انجام می شود . آموزش درس ریاضی در کلاس های ما بر اساس متد های آموزشی روز دنیا صورت می گیرد . این دوره ها توسط یک دبیر مجرب با تحصیلات عالیه و دارای چندین سال سابقه کاری درخشان در مدارس و آموزشگاه های سطح شهر رشت و استان گیلان برگزار می گردد .

تدریس ریاضیات دوره متوسطه اول در رشت

با ثبت نام در کلاس های ما ، دیگر نگران دسترسی به یک معلم ریاضی با تجربه ، دوری مسافت و مشکلات ناشی از اتلاف وقت و هزینه برای رفت و آمد به کلاس ریاضی نباشید ، ما کلاس درس را به خانه شما می آوریم . با نام نویسی در دوره های آنلاین ما تمام دغدغه های شما عزیزان برطرف خواهد شد . به این ترتیب امکان شرکت در این کلاس ها برای تمامی دانش آموزان عزیز پایه های هفتم ، هشتم و نهم دبیرستان از سر تا سر کشور فراهم شده است .

شما عزیزان اهل هر نقطه از کشور که باشید می توانید از راه دور با استاد مربوطه ارتباط برقرار کنید و مطالب درسی را با استفاده از متد های آموزشی کاملا ساده و مفهومی ، توسط یک معلم کار بلد یاد بگیرید . روش های تدریس در دوره های ما متناسب با سطح علمی هر کدام از دانش آموزان عزیز تعیین می گردد . به این ترتیب دیگر لازم نیست بخاطر پایین بودن دانش ریاضیات خود خجالت زده باشید ، ما همه چیز را از صفر تا صد به شما می آموزیم . در این کلاس ها ضمن تدریس کامل تمامی مطالب کتاب درسی و حل نمونه سوالات امتحانی ، امکان رفع اشکال و طرح پرسش به صورت مستقیم ، نیز برقرار شده است . برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس حاصل نماییم .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *