تدریس ریاضیات در رشت برای متوسطه اول

کلاس های آموزشی درس ریاضیات برای دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می گردد . در دوره های ما با مطالب درسی توسط یک دبیر باتجربه و دارای چندین سال سابقه کار در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان تدریس می شود .

تدریس ریاضیات در رشت برای متوسطه اول

این کلاس ها در هر دوره ، با توجه به انتخاب دانش آموزان عزیز به صورت فشرده ، تک جلسه ای و یا ترمیک تشکیل می شود . علاوه بر این ، انتخاب تک نفره یا گروهی بودن کلاس نیز بر عهده خود دانش آموز می باشد . در کلاس های ما تمامی مطالب درسی از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود . به این ترتیب شما عزیزان با هر سطح درسی و سابقه تحصیلی ، پس از شرکت در این دوره ها ، می توانید دانش ریاضیات خود را بالا برده و با تسلط کامل به حل مسائل کتاب بپردازید .

با توجه اینکه برای بسیاری از دانش آموزان ، پیدا کردن یک معلم ریاضی با سابقه و رفت و آمد به کلاس های آموزشی همواره مسئله ای چالش برانگیز بوده است ، ما با برگزاری کلاس های آنلاین توسط یک تیم مجرب ، تمامی موانع موجود را از سر راه شما برداشته ایم . به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی به یک استاد معتبر دسترسی پیدا کرده و از یادگیری مطالب درسی با استفاده از تکنیک های ساده لذت ببرید .

با نام نویسی در دوره های آنلاین ما ، دانش آموزان عزیز از پشتیبانی و حمایت یک معلم باتجربه ، در تمامی ساعات شبانه روز بهره مند می گردند . نحوه ی ثبت نام به این صورت است که ابتدا زمان کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می کنید و در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهای آموزش از راه دور ، بدون نیاز به جا به جایی در یک کلاس ریاضی با کیفیتی مطابق با استانداردهای جهانی شرکت می نمایید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *