تدریس خصوصی نرم افزار matlab در ساری

کلاس های تدریس خصوصی نرم افزار تخصصی متلب ، به صورت آنلاین برگزار می شوند . این کلاس ها به طور ویژه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فنی مهندسی و علوم پایه در ساری تشکیل می شوند . ولی با توجه به آنلاین بودن جلسات ، تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی با نرم افزار matlab از سراسر کشور می توانند در این دوره حضور یابند و دانش خود را ارتقا دهند .

تدریس خصوصی نرم افزار matlab در ساری

کلاس های آنلاین در فضای نرم افزار adobe connect برگزار می شوند . در این نرم افزار امکان ارتباط مستقیم و گفتگو با مدرس به صورت صوتی و یا نوشتاری در حین تدریس وجود دارد . در نتیجه علم آموزان می توانند به راحتی پرسش های خود را مطرح کنند و همانند کلاس حضوری در روند کلاس مشارکت نمایند . همچنین علم آموزان می توانند تمامی جلسات را به صورت ویدیویی ضبط کنند و پس از اتمام دوره برای یادآوری ، مرور و تمرین بیشتر از آن ها استفاده نمایند . در نتیجه با شرکت در کلاس های مجازی می توان با صرف وقت و هزینه کمتر همانند کلاس های حضوری ، به یادگیری نرم افزار مورد نظر پرداخت .

نرم افزار تخصصی متلب ، یک زبان برنامه نویسی و نرم افزار بسیار قدرتمند است . این نرم افزار در انجام پروژه های مهندسی مختلف کاربرد زیادی دارد . همچنین نرم افزار متلب ، در بین علاقه مندان به محاسبات و مدل سازی های ریاضی که نیاز به حل عددی معادلات پیچیده یا تحلیل داده های آماری دارند ، بسیار محبوب است . در این نرم افزار امکان رسم انواع مختلف نمودار های کاربردی و اعمال استانداردهای شناخته شده ی آماری به روی آن ها نیز وجود دارد . علاقه مندان به برنامه نویسی می توانند با شرکت در این دوره ی آموزشی بدون هیچ پیش زمینه ای از برنامه نویسی به صورت پایه و مقدماتی با محیط این نرم افزار پر کاربرد آشنا شوند و از ابزار ها و قابلیت های ارزشمند آن در انجام پروژه های مختلف در زمینه تخصصی خود بهره ببرند .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *