تدریس خصوصی زبان انگلیسی متوسطه در سمنان

آموزش زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه به صورت خصوصی و مجازی در شهرهای سمنان و قم تدریس میشود . تفاوت این کتاب با پایه اول متوسطه در این است که شما متن یا همان ریدینگ را به صورت گسترده تر میخوانید و یاد میگیرید زیرا همین امر به شما کمک میکند که هم با لغات جدیدتری آشنا شوید هم دامنه ی واژگان شما گسترده تر خواهد شد . از طرفی باعث میشود که با ساختارهای متفاوت گرامری در جمله آشنا میشوید در نتیجه مهارتتان در گرامر افزایش پیدا میکند .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی متوسطه در سمنان

همچنین به شما یاد میدهیم که چگونه کلمات و هم معنی آنها را به ذهنتان بسپارید یا اینکه سؤالات مربوط به قواعد را چگونه پاسخ دهید . زیرا ما میخواهیم راهی را برایتان باز کنیم تا دیگر مشکلی در کنکور سراسری نداشته باشید . همانطور که میدانید یک بخش از آزمون دفترچه عمومی به زبان انگلیسی اختصاص دارد .

هدف اصلی ما این است که اگر در این درس از پایه ضعیف بودید یا به دلایل متفاوتی از جمله روش های سنتی و قدیمی که باعث شده است از آن دلسرد شوید ، دیدگاه شما را عوض کنیم و احساسات خوبی در شما ایجاد نماییم . داشتن نگرش مثبت و حس خوب آن هم در درس مهمی مانند انگلیسی موجب میشود که تمام مهارت هایتان از جمله شنیداری نوشتاری گفتاری و خواندن را به خوبی یاد بگیرید و پایه های پیشرفت و موفقیت شما را در آزمون ها و مراحل شغلی و تحصیلی محکم تر میکند .

تکنیک های ما جذاب متفاوت و کاملا مناسب با علایق و روحیه شماست . شیوه های ما منجر میشود که اگر به دلایلی مانند پاین بودن اعتماد به نفس یا ترس و اضطراب نمیتوانستید فعالیتی را در کلاس انجام دهید ، اینبار همه چیز متفاوت است و به راحتی میتوانید از عهده ی فعلیت های کلاسی برآیید .

این را بدانید استرس باعث میشود عملکرد مغز کاهش پیدا کند و نه تنها نمیتوانید سؤالی را در امتحان پاسخ دهید بلکه کل نمره ی آن قسمت را از دست خواهید داد . اگر خواستار هدفی باشید و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکنید تمام کائنات به یاریتان میاید تا شما را به خواسته تان برسانند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *